کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری منتشر شد

۱ نظر

چهل و ششمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی پنجشنبه ۲ اسفند برگزار می شود و داوطلبان از امروز ۳۰ بهمن می توانند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی با رقابت بیش از ۱۳ هزار و ۶۴۳ نفر در روز پنجشنبه ۲ اسفند برگزار می شود.
کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی از امروز سه شنبه ۳۰ بهمن بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir قرار گرفته است وداوطلبان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه اول اسفند می توانند کارت خود را دریافت کنند.
آزمون در دانشگاه های علوم پزشکی اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندر عباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهید صدوقی یزد، دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران برگزار می شود.
تعداد سوالات آزمون ۲۰۰ سوال تستی چهار گزینه ای همانند سال گذشته است. به هر سوال با پاسخ صحیح ۳ نمره مثبت و هر سوال با پاسخ اشتباه یک نمره منفی تعلق می گیرد. به سوالات بدون پاسخ نمره ای تعلق نمی گیرد. به هر سوال که بیش از یک گزینه پاسخ داده شده باشد یک نمره منفی تعلق می گیرد.
همانند سنوات گذشته به کسانی اجازه انتخاب رشته- محل داده خواهد شد، که از حداکثر ۶۰۰ نمره خام آزمون، نمره ۱۵۰ کسب کرده باشند.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار و اطلاعیه های آزمون دستیاری اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری منتشر شد

  • ا
    امیر
    ۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۱۱
    به نظرتون باسهمیه ازاد بانمره 369 میشه رادیولوژی قبول شد?

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ