چگونگی روند جذب افراد در رابطه با آزمون استخدامی قوه قضاییه در سال ۹۶

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در برنامه نگاه یک در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا روند جذب افراد در رابطه با آزمون استخدامی قوه قضاییه در سال ۹۶ کند پیش می رود گفت: ما برای حل این معضل جلسات متعددی با دولت داشتیم. قبلا مقاومت هایی شد که این افراد به موقع جذب نشدند که بخشی شاید تحت تاثیر شرایط بودجه ای کشور و امثالهم بود.

وی افزود: بعد از فرمایش ریاست قوه قضائیه، از ناحیه وزیر دادگستری و برخی از معاونین جلساتی با معاونین رئیس جمهور انجام شد که راهکارهایی برای جذب تدریجی این افراد اندیشیده شود که امسال بتوانیم جذبشان کنیم. این موضوع هنوز قطعی نشده و به قرارداد نیانجامیده است و زمان دقیقی را اعلام نکردند.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قوه قضاییه به فساد دفترداران رسیدگی می کند گفت: هنوز مستنداتی در این موضوع نداریم اما تمام تلاش مان بر این است که به سلامت بخش های مختلف قضایی برسیم.

اسماعیلی افزود: در مرحله اول تمام تلاش مان سلامت در درون دستگاه قضایی است؛ اعم از مراجع قضایی، پزشکی قانونی، سازمان زندان ها، دفاتر اسناد رسمی و ... هر کجا ما ناسلامتی دیدیم مطمئن باشید برخورد می کنیم.

 منبع : خبرگزاری میزان

برای مشاهده صفحه استخدام قوه قضاییه اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ