پیگیری مشکلات بازنشستگان فولاد کشور و کارگران فولاد خوزستان

به گزارش خبرنگار خانه ملت، بمنظور مشکلات بازنشستگان فولاد کشور، با پیگیری زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، روسای کانون های بازنشستگی فولاد کشور با شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دیدار و مشکلات خود را مطرح نمودند.

با پیگیری زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نشست روسای کانون های بازنشستگی فولاد کشور با شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیرامون مشکلات بازنشستگان فولاد و کارگران فولاد خوزستان برگزار شد.

از مهمترین مشکلات مطرح شده در این نشست موضوع پرداخت حقوق و پاداش سال ۹۷ و سال ۹۸، افزایش بودجه بازنشستگان فولاد در بودجه سال ۹۸، پرداخت مطالبات قانونی بازنشستگان از سال ۹۱، همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد، رسیدگی به وضعیت بیمه بازنشستگان و پرداخت کامل بدهی های درمان بود که به همه مشکلات رسیدگی گردید.

شایان ذکر است در این دیدار که روسای کانون بازنشستگی از استان های کرمان، تهران، مازندران، اصفهان، چهارمحال وبختیاری، سمنان حضور داشتند ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه زاهدی نماینده مردم کرمان و راور اظهارداشتند: دکتر زاهدی بعنوان پیش قراول حمایت از بازنشستگان صنعت فولاد کشور، در چند سال اخیر، در عمل ثابت کرد که علاوه بر پیگیری و حل مشکلات بازنشستگان فولاد استان کرمان، دلسوز و حامی کلیه بازنشستگان فولاد کشور بوده است.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

برای مشاهده اخبار استخدام فولاد اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ