پیگیری دریافت مجوز استخدام ۳۰۰ نیرو در آتش نشانی اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از پیگیری دریافت مجوز استخدام ۳۰۰ نیروی عملیاتی جدید برای سال آینده خبر داد و گفت: تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و قراردادی و اصلاح حقوق و مزایای پرسنل این سازمان در دستور کار فعالیت های سال ۹۹ قرار گرفته است.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مهمترین پروژه‌هایی که در سال ۹۸ آغاز و یا افتتاح شده، اظهار کرد: بهره‌برداری از ایستگاه آتش نشانی اطشاران (ایستگاه ۲۵) یکی از پروژه‌های سال‌جاری بوده است.

وی در خصوص تکمیل ساختمان ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان، تصریح کرد: این ساختمان در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد در حال احداث است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از دیگر پروژه‌های در حال احداث آتش نشانی اصفهان را کلنگ زنی و احداث ایستگاه ۱۹، کلنگ زنی و احداث ایستگاه چهارباغ و ایستگاه خداداد امینی واقع در خانه اصفهان برشمرد و افزود: کلنگ زنی و احداث ایستگاه آتش نشانی ناژوان در مرحله تصویب طرح در کمسیون ماده پنج قرار دارد.

وی با بیان اینکه پیگیری تکمیل ایستگاه سیتی سنتر انجام شده و تاکنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: پیگیری جهت تجهیز این ایستگاه در حال انجام است.

آتشپاد گلابی خاطرنشان کرد: تحویل زمین جهت احداث مرکز آموزش به مساحت ۵۰ هزار مترمربع و اختصاص ۲۰ میلیارد ریال جهت آغاز عملیات اجرایی آن انجام شده است.

وی نصب ۵۱ عدد هیدرانت در سطح شهر، بهره برداری از فاز نخست نرم افزار سرای هشت، استخدام ۱۹۸ نفر نیروی جدید (در مرحله گزینش و پیگیری جهت استخدام و جذب ۳۰۰ نفر نیروی جدید) را از دیگر اقدامات انجام شده در سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان برشمرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به خریدهای ویژه این سازمان در سال‌جاری، گفت: خرید ۲۰۰ حلقه شیلنگ آتش نشانی (لوله ۱.۵)، خرید ۱۰۴ دستگاه شیر آتش نشانی (هیدرانت)، خرید ۷۰۰ دستگاه از انواع خاموش کننده، خرید تجهیزات اموالی و مصرفی (انواع کالای بادوام) شامل تلویزیون و لباسشویی، خرید یک ست کامل cbrn، اثاثیه اداری شامل اسکنر، رایانه و متعلقات و ملزومات اداری از جمله این اقلام بوده است.

منبع : خبرگزاری ایمنا

برای مشاهده صفحه استخدام سازمان آتش نشانی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ