پیگیری بکارگیری پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال گذشته توسط کمیسیون اجتماعی مجلس

۴ نظر

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از پیگیری دلیل عدم بکارگیری تعدادی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال گذشته توسط برخی دستگاه‌ها توسط این کمیسیون خبر داد.

ولی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد ارسال نامه‌ای از سوی تعدادی از پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی سال گذشته به نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس مبنی‌بر عدم بکارگیری این افراد در وزارت کشور برغم اتمام مراحل گزینش آنها، گفت: ما قطعا در این رابطه با وزیر کشور مکاتبه می‌کنیم ضمن اینکه در نشست روز شنبه هفته آینده در ستاد ملی مقابله با کرونا نیز این موضوع را به صورت حضوری با وی مطرح خواهم کرد.

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: لازم است مشخص شود اگر این افراد از طریق آزمون استخدامی پذیرفته شده‌اند چرا تاکنون جذب نشده‌اند و باید علت این موضوع مشخص شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در مورد اخباری مبنی بر ارجاع این نامه از سوی نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به وی جهت پیگیری از طریق سازمان اداری و استخدامی کشور، یادآور شد: تاکنون گزارشی از عدم جذب افرادی که در این آزمون پذیرفته شده‌اند اما توسط وزارت کشور جذب نشده‌اند، نداشته‌ایم اما به محض دریافت نامه فوق‌ بررسی آن را در دستورکار قرار خواهیم داد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنده این موضوع را حتما به طور جدی پیگیری کرده و پیرامون نتیجه آن اطلاع‌رسانی خواهم کرد

منبع : خبرگزاری خانه ملت

برای مشاهده صفحه استخدام وزارت کشور اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای پیگیری بکارگیری پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال گذشته توسط کمیسیون اجتماعی مجلس

  • ت
    ت
    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۳۵
    یک ساله قبول شدیم دوبار گزینش شدیم و ازمایش پزشکیم دادیم تمام ادارجات نیروهاشون جذب کردند یعنی فقط وزارت کشور وقت نداره این کارو بکنه یا بودجه استخدامی نداره که جذب کنن مارو از این بلاتکلیفی دربیارین دیگه
    • T
      Tahereh
      ۲۸ دی ۱۴۰۰، ۲۳:۳۹
      با سلام خواهشاً بگین تاچه زمانی منتظر شماره مستخدمی باشیم ازین بلاتکلیفی خسته شدیم
      • ع
        ع عبدالهی
        ۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۰۴
        سلام. مازندران هم همین. منتظرم. به شما چی میگن؟
      • ن
        ن
        ۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۰۰:۰۴
        سلام.دراستان خوزستان هنوز قبول شده گان نهایی تعیین تکلیف نشدن

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ