پلیس اصفهان نیرو استخدام می کند

۴ نظر

فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور تکمیل کادر مورد نیاز خود در مقطع درجه داری از بین برادران علاقمند و واجدان شرایط استخدام می کند.


معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از استخدام نیرو برای بکارگیری در مقطع درجه داری در این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ مسعود ابراهیمیان، اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور تکمیل کادر مورد نیاز خود در مقطع درجه داری از بین برادران علاقمند و واجدان شرایط استخدام می کند.
وی داشتن مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی در تمام رشته های نظری، فنی و کار و دانش، داشتن حداقل ۱۷۰ سانتیمتر قد، متولدین سال ۷۴ به بعد و حداقل معدل ۱۴ برای دیپلم یا پیش دانشگاهی را از جمله شرایط اختصاصی استخدام برشمرد.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه فرزندان نیروهای مسلح، بستگان درجه یک خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، دارندگان مقام در المپیادهای علمی استانی و کشوری، دارا بودن حداقل یک سال بسیجی فعال، دارا بودن حکم قهرمانی استانی یا کشوری در ورزش های انفرادی و حافظان حداقل یک جزء قرآن در اولویت استخدام خواهند بود، گفت: در صورت داشتن یکی از این شرایط معدل دیپلم و یا پیش دانشگاهی داوطلبان تا نمره ۱۲ نیز مورد پذیرش خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیمیان گفت: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه اینترنتی www.gozinesh.police.ir مراجعه کرده و پس از ثبت نام در این پایگاه به همراه فرم ثبت نام اینترنتی در مرکز گزینش و استخدام این فرماندهی واقع در میدان امام حسین (ع)، ابتدای خیابان آیت الله طیب، کوی سرلت حضور یافته و مراحل استخدام خود را انجام دهند.

منبع: بازارکار

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای پلیس اصفهان نیرو استخدام می کند

  • ا
    امیر
    ۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۴۶
    سلام بعد از طی مراحل ثبت نام با ارور اتمام زمان مواجه میشیم مشکل چیه؟
    • س
      سیدمحمدتمین علیزاده
      ۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸
      میخواهم در ازمون های استخدامی شرکت کنم
      • پشتیبان سه
        ۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۴۱
        با سلام
        کاربر عزیز برای اطلاع از آگهی های استخدامی متناسب با رشته،جنسیت،موقعیت شغلی در شهر خود در سایت ثبت نام نمایید.
        با تشکر
      • ف
        فردین
        ۲۶ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۰۴
        لطفا یک بار دیگه سایت رو باز کنید تا بتونیم ثبت نام کنیم

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ