پذیرش ۳۶۵ نفر دستیار تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

معاون آموزشی دستیاری و تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به ظرفیت پذیرش دستیار تخصصی این دانشگاه در سال جاری، گفت: امسال ۳۶۵ نفر در ۲۵ رشته تخصصی دانشگاه برای سال ۹۷ پذیرش شده‌اند.

دکتر میر محمد میری در گفت‌وگو با ایسنا در کارگاه دو روزه آموزشی، فرهنگی و پژوهشی ویژه دستیاران تخصصی بالینی ورودی سال ۹۷ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که امروز با حضور رییس، معاونان و جمعی از اساتید پیشکسوت علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، با اشاره به سخنرانی مسئولین و اساتید پیشکسوت در این کارگاه آموزشی، تصریح کرد: مسایل مختلف مرتبط با درمان و اخلاق پزشکی در این کارگاه ارائه می شود، چراکه بخش اعظم فعالیت دستیاران بالینی به حوزه درمان و بالین مرتبط است و ارائه آموزش‌ها نیز توسط اساتید حوزه درمان ارائه می‌شود.
معاون آموزشی پزشکی عمومی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این کارگاه دانشجویان بتوانند با قدرت و بینش مطلوبی دوره دستیاری تخصصی خود را گذرانده و وارد حیطه تخصصی شوند.
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری این دوره‌ها، عنوان کرد: اگر دستیاران با بینش دقیق‌تری نسبت به محیط تحصیلی، مجموعه دانشگاهی و بیمارستان وارد دوره دستیاری شده و نسبت به حق و حقوق و مسئولیت‌های خود در قبال سیستم، آگاه‌تر شوند، آینده شغلی موفق‌تری نیز خواهند داشت.
دکتر میری با بیان اینکه اغلب شکایات و سوءتفاهم‌های موجود بین مردم و کادر درمانی به دلیل عدم ارتباط صحیح بین افراد است، تصریح کرد: بیشترین تاکید اساتید در دوره دستیاری برقرای ارتباط مطلوب پزشک و کادر درمانی با بیمار و خانواده بیماران است، چراکه آگاهی بیمار از پروسه درمان، او را نسبت به این مسائل پذیراتر کرده و مطمئناً درمان نیز موثرتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

 برای مشاهده آخرین اخبار و اطلاعیه های آزمون دستیاری اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ