پذیرش خدمت سربازی روستاییان و عشایر و اضافه شدن آن به سوابق بیمه‌ای

۱ نظر

نایب رئیس هیات‌مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: پیرو مذاکرات انجام شده، مسئله انتقال سابقه به سازمان تامین اجتماعی در آینده‌ای نزدیک برطرف خواهد شد.


به گزارش ایسنا، مسعود هنردوست در جلسه‌ با کارگزاران منتخب استان فارس از به‌روزرسانی ۲۲ هزار پرونده‌ مستمری‌بگیران خبر داد و گفت: تسهیلات مالی کارگزاران استان نیز در آینده نزدیک به آنها اعطا خواهد شد.
وی در ادامه نسبت به گسترش پوشش بیمه‌ای روستاییان و عشایر به عنوان اقشار زحمت‌کش کشور اظهار امیدواری کرد و از تلاش صندوق برای پذیرش خدمت سربازی روستاییان و عشایر و اضافه شدن آن به سوابق بیمه‌ای خبر داد.
حسن کمالی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس نیز در ادامه این جلسه، گزارشی از عملکرد صندوق در استان ارائه کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۲۰۲ کارگزار در استان فارس فرآیند جذب و نام‌نویسی را انجام می‌دهند و تاکنون حدود ۱۴۷ هزار خانوار روستایی و عشایری تحت پوشش بیمه قرار دارند.
به گزارش روابط‌ عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، وی ضمن تاکید بر استفاده از تمام تلاش و ظرفیت تبلیغاتی کارگزاران جهت تحقق پوشش بیمه‌ای مورد انتظار جایگاه استان فارس را بالاتر از شرایط فعلی دانست و نسبت به بهبود وضعیت ثبت نام و تمدید بیمه‌شدگان استان فارس اظهار امیدواری کرد.
در پایان این جلسه که به مناسبت پانزدهمین سال تاسیس صندوق برگزار شد از حسن کمالی مدیر استان، آقاجری روابط عمومی استان و کارگزار برتر استان فارس تقدیر شد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای پذیرش خدمت سربازی روستاییان و عشایر و اضافه شدن آن به سوابق بیمه‌ای

  • آ
    آینده نزدیک چند قرن دیگه است؟؟؟؟؟؟؟
    ۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴
    دیگه این آینده نزدیک کی میادد

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ