پایان مهلت مشمولان برخی فارغ التحصیلان

۱ نظر

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی البرز از پایان مهلت فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه سال ۱۴۰۰ برای اعزام به خدمت سربازی در پایان شهریور سال جاری خبر داد.

سرهنگ خدامی گفت: مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه که در سال مشمولیت و در خرداد، تیر و شهریور ماه سال ۱۴۰۰ فارغ التحصیل شده اند، تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱، مهلت معرفی دارند.

او می گوید: این تسهیلات فقط شامل مشمولانی می‌شود که در سال مشمولیت (سال تولد +۱۸) فارغ التحصیل شده اند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی البرز گفت: مشمولانی که قبل از سن مشمولیت و در سن ۱۷ سالگی (سال تولد+۱۷) یا قبل از آن در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی فارغ التحصیل می‌شوند براساس قانون خدمت وظیفه عمومی پس از رسیدن به ۱۸ سالگی تمام، ۶ ماه مهلت معرفی دارند.

او می گوید: مشمولان می‌بایست قبل از اتمام مهلت معرفی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

سرهنگ خدامی گفت: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir  از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای پایان مهلت مشمولان برخی فارغ التحصیلان

  • ر
    رضا
    ۱۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۰۹
    خدایا مشکل همه ثبتنام نکرده ها را حل و سایت را باز کن تا ثبتنام کنند با مبلغ مناسب. مشکل قسط معوق داشته ها را حل کن و مهلت بده و در آخر مشکل قسط نداده ها را حل و سایت را باز کن . الهی آمین .

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ