وزارت جهاد کشاورزی باید استخدام ناظران کشاورزی را در اولویت قرار دهد

۱ نظر

نماینده مردم اسفراین و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید استخدام ناظران کشاورزی را در اولویت قرار دهد.

امان الله حسین پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسفراین ، با اشاره به طرح ساماندهی ناظران حوزه جهاد کشاورزی اظهار داشت: استخدام ناظران یک ضرورت در حوزه جهاد کشاورزی به لحاظ تامین امنیت غذایی کشور است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خلا نیروهای متخصص و مرتبط با کشاورزان در وزارت جهاد کشاورزی افزود: بسیاری از ناظران جهاد کشاورزی با هزینه شخصی به زمین های کشاورزی واقع در روستاها سفر کرده و شرایط را از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند اما متاسفانه حق و حقوق آن‌ها به طور کامل و جامع پرداخت نمی‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی اگر نیازی به نیروهای متخصص در حوزه نظارت بر زمین‌های کشاورزی ندارد چرا آن‌ها را به کار گرفته اما اگر نیاز دارد باید هرچه سریع‌تر ساماندهی ناظرین را در دستور کار قرار بدهد.

حسین پور با تاکید بر اجرای کشاورزی پیشرفته و بالا بردن راندمان در حوزه کشاورزی بیان داشت: اگر می‌خواهیم محصولات کشاورزی پایدار و با راندمان بالا داشته باشیم ناچار به استفاده از نیروهای با انگیزه و متخصص هستیم چرا که اگر ناظران جهاد کشاورزی انگیزه کافی نداشته باشند؛ تامین امنیت غذایی دشوار می‌شود.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد کشاورزی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای وزارت جهاد کشاورزی باید استخدام ناظران کشاورزی را در اولویت قرار دهد

  • ج
    جواد ایلخانی پور
    ۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲
    دوستان، گواهی استشهاد محلی رو در زمان ارائه مدارک باید تحویل بدیم؟ واسه گرفتنش چطوری و از کجا باید اقدام کنیم؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ