وزارت بهداشت به دنبال مجوز استخدام ۷۰ هزار نفر

۳ نظر

مدیرکل مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت گفت: جذب تعداد ۱۷ هزار نیروی طرحی که در دوران همه گیری کرونا در سراسر کشور مشغول به کار بودند، در حال پیگیری است و به زودی تعیین وضعیت خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، احمد جوانمرد در سفر به تایباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساخت بیمارستان جدید در این شهرستان مرزی نیازمند توجه سازمان برنامه و بودجه و تخصیص اعتبار ملی برای پروژه است.

مدیرکل مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: زمین بیمارستان جدید ۱۶۴ تختخوابی تایباد در یکی از نقاط مناسب شهر آماده است و به طور احتمال در سال آینده با قرار گرفتن در ردیف اعتبارات ملی، کلنگ زنی خواهد شد.

وی ادامه داد: بیمارستان فعلی تایباد عمری افزون بر ۴۰ سال دارد و ساختمان آن فرسوده است که پاسخگوی نیاز این شهرستان با جمعیت بالای بومی و غیر بومی نیست.

جوانمرد بیان کرد: جذب تعداد ۱۷ هزار نیروی طرحی که در دوران همه گیری کرونا در سراسر کشور مشغول به کار بودند، در حال پیگیری است و به زودی تعیین وضعیت خواهند شد.

مدیرکل مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت تصریح کرد: اکنون این وزارتخانه کمبود نیرو دارد و به دنبال مجوز استخدامی ۷۰ هزار نفر از سوی سازمان استخدامی کشوری است.

این مقام مسئول گفت: پرستاران و دیگر کادر درمان با تلاش و مجاهدتشان در دوران شیوع گسترده ویروس کرونا، توانستند تب و تاب این بیماری را در کشور کاهش دهند و سزاوار تعیین تکلیف و تمدید قرارداد هستند.

جوانمرد اضافه کرد: با توجه به همسایگی تایباد با کشور افغانستان، این منطقه ظرفیت تاسیس یک واحد بین الملل آموزش علوم پزشکی را دارد و اتباع افغانستانی بتوانند با طی مسافت کمتر در اینجا تحصیل کنند.

 

در ادامه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تایباد اظهار کرد: علاوه بر جمعیت بومی، در این شهرستان افراد غیربومی نظیر نیروهای مرزبانی و ارتش زندگی می کنند و ضرورت ساخت بیمارستان جدید را بیشتر می کند.

محمدرضا رضایی افزود: همچنین مجاورت تایباد با افغانستان باعث می شود در هنگام وقوع حوادث در این کشور همسایه، شاهد انتقال مجروحان به بیمارستان تایباد باشیم.

وی گفت: مردم افغانستان نیز بیشتر مواقع برای درمان به جمهوری اسلامی ایران و مشهد مراجعه می کنند و با توسعه امکانات گردشگری سلامت در مرز دوغارون می شود این بیماران را درمان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تایباد ادامه داد: امیدوار هستیم وزارت بهداشت هرچه سریعتر نسبت به ساخت بیمارستان جدید که خواسته به حق مردم مرزنشین این شهرستان هم است؛ اقدام کند.

نشست با مسئولان محلی، بازدید از بخش های مختلف بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) و دیدار با ائمه جمعه تشیع و تسنن از جمله برنامه های سفر جوانمرد به تایباد بود.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده صفحه استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای وزارت بهداشت به دنبال مجوز استخدام ۷۰ هزار نفر

  • ز
    زهرا
    ۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۲۸
    رشته بهداشت حرفه ای شغل مرتبطی تو این عناوین شغلی نداشت
    • س
      سارا
      ۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱
      طرحی های وزارت بهداشت که در دوره کرونا در دانشگاه ها مشغول بودن هم انشاءالله شامل این طرح میشن؟
      • ص
        صادق
        ۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۱۶
        سلام این طرح شامل نیروی طرحی بهداشت محیط میشه

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ