هدفگذاری ایجاد اشتغال در بخش‌های اقتصادی زنجان

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: هدفگذاری ایجاد اشتغال در بخش‌های اقتصادی استان، طی سال‌جاری شامل ۲۱ هزار و ۵۱۰ شغل بوده است.

محمدرضا یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دستگاه‌های مختلف مکلف به برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال در سال‌جاری هستند.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در این زمینه سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان زنجان متعهد به ایجاد ۶ هزار و ۳۹۳ شغل شده است، تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی نیز در استان زنجان مکلف به ایجاد یک هزار و ۷۴۵ شغل شده است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در سال‌جاری مکلف به ایجاد ۸۸۶ شغل در استان زنجان شده است، خاطر نشان کرد: ایجاد ۴۰۰ شغل در حوزه آموزش‌های مهارتی نیز در سال‌جاری پیش‌بینی شده است.

یوسفی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری ۱۰ هزار و ۳۵ شغل در بخش مسکن استان زنجان ایجاد شده باشد، اضافه کرد: ایجاد ۶۰۰ شغل نیز در حوزه بسیج سازندگی در نظر گرفته شده است.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه باید در سال‌جاری ۶۷۶ شغل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شود، ادامه داد: ایجاد ۲۱۰ شغل در حوزه ورزش و جوانان نیز وظیفه این اداره است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده ۲۱۴ شغل در استان زنجان در حوزه اتاق تعاون ایجاد شود، ادامه داد: برای زندانیان ۱۰۰ و طرح‌های دانش بنیان نیز به ترتیب ۱۰۰ و ۲۵۱ اشتغال در نظر گرفته شده است.

یوسفی با بیان اینکه جمع کل هدفگذاری اشتغال در بخش‌های اقتصادی طی سال‌جاری شامل ۲۱ هزار و ۵۱۰ شغل بوده است، بیان کرد: این مشاغل در بخش خدمات ۵ هزار و ۵۴۱ شغل، در بخش کشاورزی یک هزار و ۵۶۰ شغل، در بخش صنعت ۴ هزار و ۳۷۴ شغل و در بخش مسکن ۱۰ هزار و ۳۵ شغل است.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه برنامه استانی صمت در حوزه اصناف به صورت غیربانکی ۳ هزار و ۲۹۱ شغل است، ادامه داد: برنامه استانی صمت در بخش اشغال طرح‌های صنعتی ۲ هزار و ۲۹۲ شغل است،.

وی با اشاره به اینکه برنامه استانی صمت در حوزه فرش ایجاد ۶۴۰ شغل است، افزود: برنامه استانی صمت در حوزه معادن نیز ایجاد ۱۷۰ شغل است.

منبع : خبرگزاری فارس

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ