نتایج آزمون استخدامی سازمان بازرسی تا پایان تیرماه اعلام می‌شود

۶ نظر

بهادر در جریان بازدید از روند برگزاری آزمون استخدامی سازمان بازرسی عنوان کرد که نتایج تا پایان تیر ماه اعلام و پذیرفته‌شدگان در این آزمون به منظور تکمیل مدارک و تشکیل پرونده به سازمان دعوت می‌شوند.


آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور عصر امروز در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد و دو هزار شرکت کننده در این آزمون به رقابت پرداختند.

احمد اسدیان معاون سیاسی و قضایی، مهدی بهادر مدیرکل حوزه ریاست و حبیب الله فتاحی مدیرکل منابع انسانی سازمان بازرسی با حضور در دانشگاه امیرکبیر از روند برگزاری این آزمون بازدید کردند.

مهدی بهادر در حاشیه این بازدید اظهار کرد: سازمان بازرسی با توجه به سیاست و رویکرد کلی خود مبنی بر شناسایی و بکارگیری نیروهای متخصص و توانمند در فضای رقابتی و در شرایط یکسان برای تمامی متقاضیان، طی هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور به برگزاری آزمون ورودی تعیین سطح توان علمی و تخصصی در ۱۲ تخصص اصلی عمران و شهرسازی، مالی و حسابداری، امور بانکی، امور بیمه‌ای، امور مالیاتی، گمرک و مناطق آزاد، فناوری اطلاعات، حقوق، صنایع، اقتصاد و بازار سرمایه، بهداشت و درمان، کشاورزی و محیط زیست اقدام کرد.

وی افزود: بدین منظور پس از انتشار فراخوان همکاری و اطلاع رسانی از طریق خبرگزاری‌ها، بیش از هشت هزار نفر ثبت‌نام کردند که خلاصه سوابق شغلی و تحصیلی تمامی آنان مورد بررسی قرار گفت و باتوجه به ظرفیت وجودی از حدود ۲هزار نفر واجد شرایط جهت شرکت در آزمون دعوت شدند.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان بازرسی تصریح کرد: نتایج تا پایان تیر ماه اعلام و پذیرفته‌شدگان در این آزمون به منظور تکمیل مدارک و تشکیل پرونده به سازمان دعوت و پس از طی مراحل مصاحبه‌های تخصصی و شغلی و فرآیندهای اداری و گزینشی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای صف و ستاد، به واحدهای درخواست دهنده در تهران و مراکز استان‌ها معرفی خواهند شد.

منبع : خبرگزاری میزان

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای نتایج آزمون استخدامی سازمان بازرسی تا پایان تیرماه اعلام می‌شود

  • b
    b.....r
    ۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۱۱
    سلام وقتتون بخیر
    تو مرحله 3 برای رشته چرا یکیشو انتخاب میکنی قبول نمیکنه میگه باید هر 3 تارو پر کنی
    • ا
      ایوب
      ۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲
      با سلام و وقت بخیر خدمت بزرگوراران
      با توجه به تجربیات عزیزان و همچنین تیم محترم سامانه ای-استخدام، بنده در مورد شرکت در آزمون استخدامی سازمان بازرسی سوالی داشتم، و خیلی سپاسگزارم که سوال بنده را پاسخ دهید.
      آیا افراد شاغل در دستگاه اجرایی می توانند در این آزمون شرکت کنند؟ البته با درنظر گرفتن واژه مامور به خدمت این سوال ایجاد شده است.
      و اگر می توانند، سابقه تخصصی آن‌ها چقدر در جذب تاثیر دارد.
      خیلی متشکرم.
      • ش
        شاهپور نصیری
        ۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۳۸
        با سلام بنده‌ متولد. 1355‌ و داری‌ مدرک تحصیلی. کاردانی در رشته ی حسابداری‌ می‌باشم‌ ‌ و بنده‌ خصوصیات ویژه ای بهمراه. مهارت‌های خاصی‌ برای. بازرسی‌ و حفاظتی. اعم. از اجرایی‌ و انسانی و حفاظتی رو. دارم‌ و اگر. بازده. کاری‌ سازمان‌ ها. مهم‌ میباشد ‌ بنده‌. میتوانم. در یک‌ ماه. ازمایشی‌ به همه. توقعات. سازمان حامعه‌ عمل بپوشانم. و در این. خیطه. نمونه. ی بازرس‌ در بیت. جامعه‌ بازرسی. کشور باشم
        • م
          مهدی
          ۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۲
          سلام برا دوستان پیامک اومده؟؟
          • س
            سعید
            ۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
            سلام...5 مرداد در سایت اعلام شده اسمس شده
            در حالیکه چنین اتفاقی نیفتاده
            شما اطلاع جدیدی دارید؟
            • ب
              بخشی
              ۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۳
              نتایج اعلام شده و تا 25 مرداد می بایستی تکمیل مدارک انجام میشد ولی بعد از اون اطلاعیه یا خبری نیومده برای مصاحبه.آیا برای بقیه دوستان برای مصاحبه پیامکی ارسال شده؟

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ