نایب رییس مجلس: ۲۰ هزار نیرو در بخش درمان استخدام می‌شوند

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: برای سال آینده ۲۰ هزار نیروی مورد نیاز در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان کشور استخدام می‌شوند.

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عصر چهارشنبه در حاشیه سفر به مهریز یزد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به خاطر مشکلات جدی که در بخش درمان وجود دارد آزمون طبق مقررات برگزار و نیروی مورد نیاز انسانی جذب می‌شود.

وی با اشاره به گسترش مراکز دولتی بخش درمان در کشور به اهمیت جذب نیروی انسانی اشاره کرد و ادامه داد: این عمل از همان ابتدای سال جدید صورت می‌گیرد تا روند کار استخدام آنها به صورت جدی بر اساس قانون پیگیری شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی به اهمیت و ضرورت ساخت کلینیک تامین اجتماعی در مهریز که مطالبه جدی مردم و مورد نیاز بیماران و بیمه‌شدگان است اشاره کرد و یادآور شد: در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال عملیات اجرایی آن در منطقه آغاز می‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی به توسعه بیمارستان مهریز که با همکاری خیران از سال‌های قبل آغاز شده اشاره و تصریح کرد: برای تامین بودجه و تجهیز آن پیگیری و بر حسب ضرورت با همکاری مسوولان و خیران اقدام لازم در شهرستان صورت می‌گیرد.

نایب رییس مجلس در سفر به مهریز از ساختمان تامین اجتماعی و بیمارستان منطقه بازدید کرد.

گزارش دیگری حاکیست نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه در بازدید از بیمارستان و در جمع مسوولان مهریز گفت: تکمیل بیمارستان‌ها با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت است که نسبت به تامین بودجه مورد نیاز آنها اقدام می‌شود.

قاصی‌زاده هاشمی افزود: برای بهره‌برداری سریع این بیمارستان‌ها در سطح کشور پیگیری و شامل بسته‌های حمایتی می‌شود.

وی با اشاره به موقعیت خاص مهریز که در کنار جاده اصلی کشور قرار دارد و بخش عمده بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) آن به پایان رسیده ادامه داد: برای تکمیل طرح توسعه این مرکز درمانی و بهره‌برداری آن پیگیری صورت می‌گیرد.

در این نشست نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی به اهمیت تکمیل بیمارستان این شهرستان اشاره کرد و گفت: پیگیری مطالبات مردم و تامین امکانات و تجهیزات بهداشت و درمان شهروندان ضروری است.

محمدرضا صباغیان افزود: برای تکمیل طرح موجود که بخش عمده عملیات آن توسط خیران به پایان رسیده باید مسوولان استان و به خصوص در وزارتخانه بهداشت درمان پیگیری و اقدام مناسب به عمل آید که از اهمیت برخوردار است .

نایب رییس مجلس شورای اسلامی و مسوولان در ادامه از بخش‌های مختلف بیمارستان مهریز بازدید کردند.

طرح توسعه بیمارستان مهریز با هشت هزار مترمربع زیربنا در چهار طبقه در دست ساخت است که با بهره برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم ۶۰۰ نفر فراهم می‌شود.

فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده صفحه استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ