مهلت ثبت‌نام طلاب وظیفه در آموزش و پرورش تمدید شد

۵ نظر

با توجه به استقبال گسترده طلاب علاقه‌مند به گذراندن دوره خدمت سربازی در آموزش و پرورش، مهلت ثبت نام داوطلبان تا ۲۵ خردادماه تمدید شد.با توجه به استقبال گسترده طلاب علاقه‌مند به گذراندن دوره خدمت سربازی در آموزش و پرورش، مهلت ثبت نام داوطلبان تا ۲۵ خردادماه تمدید شد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمد نادی معاون اداری مالی و مدیریت منابع ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به سامانه‌ای شدن ثبت نام امریه طلاب، همچنین لزوم تسریع در ارائه جواز تلبس از سوی مراکز مدیریت استان‌ها و مقارن شدن ایام ثبت‌نام با تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد، این فراخوان تا ۱۰ روز دیگر تمدید شد.

وی افزود: در این فراخوان با هماهنگی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش و مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه، فرآیند ثبت‌نام پذیرش امریه طلاب معلم وظیفه صورت گرفته است.

نادی بیان کرد: مطابق با صورتجلسه نشست مشترک معاون ستاد همکاری‌ها و مدیر تسهیلات مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه، ثبت‌نام طلاب داوطلب و متقاضی سپری کردن دوران ضرورت خدمت سربازی در آموزش و پرورش از ۱۱ لغایت ۲۵ خرداد با مراجعه به پنل شخصی در سامانه پیشخوان حوزه‌های علمیه http://login.ismc.ir انجام خواهد شد.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: از جمله شرایط جدید امسال، گذراندن دوره مهارت آموزی ۵۴ ساعته به همت مرکز آموزش های مهارتی و کاربردی حوزه علمیه و همچنین دوره آموزش نظامی در ابتدای خدمت است.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده صفحه استخدام لحظه به لحظه آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای مهلت ثبت‌نام طلاب وظیفه در آموزش و پرورش تمدید شد

  • ا
    امیر
    ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۹
    امیدوارم که یک مسوول این کامنتها را بخواند،
    من متولد 65 کارشناس ارشد برق مخابرات از دانشگاه معتبر، متاهل و پدر فرزند، 3 اختراع ثبتی دارم و 2 پروژه، دفعه قبل 7سال غیبت داشتم و نتوانستم با طرح جریمه نقدی سربازی را تعیین تکلیف کنم و الان برای آموزش و دوره کاری باید 10 روز مسافرت خارج از کشور برم.
    چون پاسپورت ندارم و نمی‌توانم سفر برم از محل کارم اخراج میشم.
    یک ذره به مشکلاتی که این قانون قدیمی درست کرده فکر کنید، همه روحیه نظامی ندارند و می‌توانند کارهای بهتری انجام بدهند.
    چرا از تصویب قانون جدید و راهکارهای بهتر می‌ترسیم، تا چیزی را تغییر ندهیم به بهتر تبدیل نمیشود
    • ا
      امیرمحمد
      ۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۳
      حرفت درسته ولی کو گوش شنوا.مسخره است واقعا
    • ع
      عباسی
      ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۲۹
      مگه طلبه وظیفه هم داریم
      • خ
        خانرضاگل
        ۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۳۷
        راست میگی امین جان. تواین اوضاع و احوال اقتصادی اصلا نباید حرفشم هم بزنند چه برسه به اینکه فراخوان بدهند به مشمولین دهه پنجاه وشصتی ها که بیایید سربازی،که همشون متاهل و دارای فرزند هستند. خودمون بالاسرشون هستیم نمی‌تونیم شکمشون روسیرکنیم دیگه اگه ولشون کنیم و بریم سربازی که وای وای وای.....چه زندگی هایی به نابودی کشیده میشه.اینا نمی‌خوان این چیزها را بفهمند.
        • ا
          امین
          ۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۶
          یکبار برای همیشه بیاین وتکلیف این مشمولای دهه 50 ودهه 60را مشخص کنید...این افراد دیگر خدمت برو نیستند...حالا شما بیا تا 10سال دیگر هم اینها را فراخوان کن برای خدمت...مثال اب در هاون کوبیدنه...

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ