مهارت آموزی ۵۲۷ نفر سرباز توسط جهاددانشگاهی در آبان ماه سال جاری

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از آموزش ۵۲۷ نفر سرباز در قالب طرح سرباز مهارت در آبان ماه سال جاری خبر داد.


علی کریمیان در گفتگو با ایسنا گفت: در قالب طرح سرباز مهارت تعداد۵۲۷ نفر از سربازان نیروهای مسلح استان شامل سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، دوره های مهارت های عمومی اشتغال و کارآفرینی و آشنایی با مهارت های زندگی را به همت جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در آبان ماه سال جاری فرا گرفتند.
وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ پروتکل‌های بهداشتی، دوره‌ های آموزشی طرح به صورت مکاتبه‌ای- حضوری برگزار می‌شود و از ابتدای شروع این طرح در سال جاری تاکنون ۲۷۰۰ نفر سرباز از دوره های طرح سرباز مهارت در استان سیستان و بلوچستان توسط جهاد دانشگاهی بهره مند شده اند.
سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در بخش مکاتبه ای دوره های آموزشی طرح سرباز مهارت، دو منبع از کتب منتشر شده توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی در طول دوره آموزشی در اختیار سربازان قرار می گیرد و پس از برگزاری بخش حضوری، در پایان دوره سربازان با شرکت در آزمون پایان دوره ارزیابی می شوند.
وی در پایان از همکاری و تعامل بسیار خوب نیروهای مسلح استان از جمله سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان در راستای برگزاری دوره های مهارت آموزی سربازان قدردانی نمود و خاطر نشان کرد: حضور سربازان در این دوره ها و ارتقاء دانش و مهارت آنان در حوزه کسب و کار و کارآفرینی می تواند نقطه شروعی جهت ایجاد کسب و کار توسط سربازان ماهر و جوان پس از پایان دوره خدمت آنان در استان باشد.
گفتنی است این طرح تا پایان سال جاری با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح، اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاد دانشگاهی در حال اجرا می باشد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد دانشگاهی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ