معرفی ادارات متخلف در زمینه استخدام ایثارگران به سازمان بازرسی

۱ نظر

ادارات متخلف کهگیلویه وبویراحمد در زمینه استخدام ایثارگران به سازمان بازرسی معرفی شده اند.
معرفی ادارات متخلف در زمینه استخدام ایثارگران به سازمان بازرسیبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مشاور امور ایثارگران استانداری این استان گفت: قبل از اجرای برنامه ششم توسعه، به کار گیری ایثارگران (ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران) به صورت نیروهای شرکتی، خدماتی، حجمی بود.


داربام افزود: از سال ۹۶ در شورای هماهنگی، امور ایثارگران استانداری مسئول پیگیری جذب ایثارگران در سازمان‌ها و ادارات شد و تاکنون دستگاه‌های متخلف به سازمان بازرسی معرفی شده‌اند و پیگیری قضایی آنها در حال انجام است.
مشاور امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آقای کلانتری قول مساعد دادند که در جلسه‌ با مسئولان سازمان بنیاد شهید کشور از ظرفیت شرکت‌های زیر پوشش بنیاد شهید در سراسر کشور برای اشتغال جامعه ایثارگری استفاده شود.
داربام با بیان اینکه پیگیر استخدام خانواده‌های شهید و ایثارگر هستیم ادامه داد: با اداره اشتغال عسلویه دو بار جلسه تشکیل دادیم ولی هنوز به نتیجه ای نرسیدیم.
وی بابیان اینکه شرکت‌های تحت پوشش سازمان اقتصادی کوثر و شرکت سرمایه گذاری شاهد نماینده‌ای در این استان ندارند گفت: با مکاتباتی که با بنیادشهید و امور ایثارگران کشور انجام شده قرار است از ظرفیت این دو سازمان در استان استفاده شود.
داربام بیان کرد: هم اکنون حدود ۳ هزار بیکار در جامعه ایثارگری وجود دارد،که باوجود تلاش های انجام شده بیش از هزار ایثارگر مشغول به کار شدند.

منبع : خبرگزاری صدا وسیما 

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای معرفی ادارات متخلف در زمینه استخدام ایثارگران به سازمان بازرسی

  • م
    مجید
    ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۲۵
    سلام .
    از مسعولین و بزرگانیکه برای رزمندگان رحمت مبکشتد ممنونم خدا اجرتون بده این قانون واقعا کمک بزرگی است خدارو شکر فقز اگر برای ایثارگران ارتش اشکالی پیش نیاد ماهرجا مرجعه کردبم گفتن ایثارگر سپاه و بسیج هستین در خدمتبم .ماراهم تخویل بگیربن .

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ