مصاحبه از ۱۶۸۶ نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی ۱۴۰۰ استان تهران

۳ نظر

مصاحبه ۱۶۸۶ نفر از قبول شدگان در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ کادر اداری قوه قضائیه در دستور کار معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان تهران قرار گرفت.

به گزارش بازارکار به نقل از دادگستری کل استان تهران؛ سید رضا سجودی معاون قضائی رئیس کل و سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران بیان داشت: از آن‌جایی که فرایند بررسی و کنترل مدارک ۲۰۹۰ نفر از پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی اسفندماه سال ۱۴۰۰ کادر اداری قوه قضائیه (اصلی و ذخیره) که از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در دستور کار این معاونت قرار گرفته بود در پایان خردادماه به اتمام رسید که در مجموع از بین آن‌ها ۱۶۸۶ نفر واجد شرایط ورود به مرحله بعدی جذب (مصاحبه) تشخیص داده شدند.
وی اظهار کرد: مصاحبه تخصصی این افراد در دستور کار معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران قرار گرفته و با برنامه ریزی های انجام شده نیز تا اواخر مرداد ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.
معاون قضایی دادگستری و سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: دادگستری تهران کمبود شدید نیروی اداری در اکثر واحدهای قضائی دارد، که در اطاله دادرسی پرونده های قضائی نقش بسزایی داشته است.
وی اعلام کرد: با ورود قبول شدگان در آزمون تا حدودی کمبود نیروی اداری در واحد های قضائی دادگستری استان تهران مرتفع خواهد شد.

منبع : بازار کار

برای مشاهده صفحه استخدام قوه قضاییه اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای مصاحبه از ۱۶۸۶ نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی ۱۴۰۰ استان تهران

  • م
    م
    ۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۵۵
    سلام
    از رنگ قرمز به ابی در کارنامه یعنی مدارک تایید شده؟؟
    • ن
      نسیم شمس
      ۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۳
      سلام
      وقت بخیر
      عذرمیخوام هنوز پیامی در خصوص دعوت به مصاحبه دریافت نکردم
      این یعنی رد شدم؟
      یا اگه پذیرفته نشده باشم هم برام پیام میاد؟
      • A
        Amir
        ۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۱۹
        رشته تون چیه کدوم شهر؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ