مشمولان پایه خدمتی یک اسفند اعزام می‌شود

سازمان وظیفه عمومی فراج اعلام کرد: تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ روز دوشنبه یکم اسفند در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ روز دوشنبه یکم اسفند در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.

براساس این اطلاعیه همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این دسته از مشمولان باید روز دوشنبه یکم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی می‌بایست کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹، واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

همچنین مشمولان اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ