مدال آوران توکیو قطعا استخدام می‌شوند

سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش گفت: مدال آوران المپیک توکیو قطعا استخدام وزارت ورزش خواهند شد.

به گزارش ایسنا، مهدی علی نژاد در پاسخ به این پرسش که پس از اینکه وزارت ورزش اعلام کرد، مدال آوران توکیو استخدام می شوند، برخی از ورزشکاران نگران بودند مبادا مانند المپیک ریو استخدامی در کار نباشد و قول می دهید این کار انجام شود، بیان کرد: قطعا این اتفاق خواهد افتاد و مدال آوران المپیک توکیو استخدام می شوند. از مدال آوران المپیک ریو هم اگر کسی هست که هنوز استخدام نشده باشد، ما این آمادگی را داریم که سریعا این کار را انجام دهیم.

علی نژاد در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه قرار نیست در مورد بودجه سال ۹۹ با فدراسین ها جلسه ای بگذارند، گفت: چون هنوزبودجه کل کشور تصویب نشده است بنابراین امکان آن وجود ندارد. هر زمان بودجه تصویب و ابلاغ شد، آن زمان با فدراسیون ها جلسه می گذاریم. البته بنا داریم برای اولین بار برای دادن بودجه به فدراسیون ها به یک فرمول ریاضی برسیم. در واقع با یک مکانسیم ریاضی در سال ۹۹ به فدراسیون ها پول بدهیم و این مکانیسم را اعلام خواهیم کرد.

علی نژاد در مورد فدراسیون هایی مانند تیراندازی که صورت های مالی آنها هنوز در مجمع خود به تصویب نرسیده است، تصریح کرد: یک نسخه از صورت جلسات مجمع فدراسیون ها در وزارت ورزش است و مطابق آن پیگیری می شود. قطعا اگر موردی ایراد داشته باشد باید در مجمع بعدی اصلاح شود. در مورد تیراندازی هم من مطلع نیستم و باید از امور مجامع سوال کنم. اما اگر ایرادی وجود داشته باشد حتما پیگیری می شود و تا مجمع تایید نکند، نمی توان گفت تاییدیه مالی گرفته شده است.

او در پاسخ به این پرسش که فدراسیونی که تاییدیه مالی ندارد چگونه بودجه می گیرد، تاکید کرد: باید دید صورت جلسه مجمع آنها چه چیزی بوده است. احتمالا به آنها وقت داده شده که بروند و ایراد کارشان را اصلاح کنند و در مجمع بعدی تاییدیه را بگیرند. اگر در مجمع بعدی هم نتوانند تاییدیه را بگیرند، دیگر شرایط متفاوت می شود.

منبع : خبرگزاری ایسنا

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ