محدودیت ساعت کاری ادارات خراسان شمالی

خراسان شمالی سخنگوی ستاد مدیریت بحران انرژی خراسان شمالی تصمیمات جدید این ستاد که با دستور استاندار خراسان شمالی نهایی شد را اعلام کرد.

محمدتقی ولیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با تشکیل جلسه اعضای این ستاد طی امروز در استانداری خراسان شمالی، تصمیمات روز گذشته ستاد مدیریت بحران تمدید شد.

وی افزود: بر این اساس، ساعت شروع به کار تمامی ادارات و مجموعه های دولتی در استان، ۹ و ۳۰ دقیقه تا پایان وقت اداری خواهد بود.

وی ادامه داد: شعب بانک های استان نیز باید از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۳۰ دقیقه به مراجعه کنندگان ارائه خدمت کنند.

ولیان تصریح کرد: تاکید ستاد مدیریت بحران استان این است که تمامی ادارات و بانک ها در ساعات فعالیت خود تا حد امکان از سوخت جایگزین استفاده کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران انرژی خراسان شمالی در خصوص فعالیت های آموزشی در مدارس نیز گفت: آموزش در مدارس شهری استان به صورت مجازی و از طریق «شاد» ادامه یابد؛ مدارس روستایی نیز به صورت حضوری فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه تمامی جایگاه های CNG سطح استان تعطیل خواهد ماند، افزود: تمامی صنوف نیز باید از سوخت جایگزین برای فعالیت خود استفاده کنند.

مدیرکل حوزه استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: تصمیمات ستاد مدیریت بحران انرژی در استان به صورت هر ۲۴ ساعت اتخاذ و اعلام می شود.

منبع : خبرگزاری ایسنا

 برای مشاهده آخرین اخبار ساعت کاری ادارات دولتی و بانکها اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ