قول مساعد حجت الاسلام رئیسی برای تعیین تکلیف قبول‌شدگان

۴ نظر

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه در نشست اخیر کمیسیون با رئیس قوه قضائیه بلاتکلیفی قبول شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه را پیگیری کردیم، گفت: حجت‌الاسلام رئیسی بیان کرد در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص بودجه مورد نیاز هستند.

یحیی‌کمالی‌پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد برخی انتقادات نسبت به بلاتکلیفی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه، گفت: آزمون استخدامی در سال ۹۶ برگزار شد اما پذیرفته شدگان پس از گذشت بیش از یک سال همچنان بلاتکلیف هستند و در نگرانی به سر می برند و نیاز است هر چه سریع تر تعیین تکلیف شوند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در نشست اخیر کمیسیون با رئیس قوه قضائیه موضوع بلاتکلیفی قبول شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه را پیگیری کردیم، افزود: مسئولان نبود بودجه را علت بلاتکلیفی اعلام کردند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس دهم، افزود: البته حجت الاسلام رئیسی مطرح کرد که در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص بودجه مورد نیاز هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: رئیس قوه قضائیه قول مساعد دادند که وضعیت این افراد را تعیین تکلیف کنند البته زمان مشخصی برای این موضوع تعیین نکردند.

کمالی پور یادآور شد: انتظار می رود سریع تر موانع سد راه جذب پذیرفته شدگان برطرف تا نیروی مورد نیاز اداری مناطق تامین شود

 منبع : خبرگزاری خانه ملت

برای مشاهده صفحه استخدام قوه قضاییه اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای قول مساعد حجت الاسلام رئیسی برای تعیین تکلیف قبول‌شدگان

  • م
    م.ماشین نویس
    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۲۵
    با سلام و تشکر از سایت ای استخدام....
    کاش یه تاریخی واسه شروع به کارمشخص میکردن....بخدا حال و روز ما اصلا خوش نیست...17 ماه انتظار...خسته شدیم...نا امید...
    بلاتکلیف...افسرده....کاش مسیولین یه کم درک کنند...یک لحظه فرزندان خودشون را در وضعیت ما تصور کنند...والله که انصاف نیست اینهمه بلاتکلیفی 7000 جوان...
    • ف
      فریدونکنار
      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۰۶
      آخرشم گفت زمانش مشخص نیست...
      هیچ اتفاق خاصی نیوفتاد
      • و
        ونوس
        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۱۹
        خدا عمرتان بده. اجرکم عندالله
        • ن
          نیلو
          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۵۸
          خدا بیامرزه امواتتون که اطلاع رسانی میکنید -

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ