قهرمانان المپیک توکیو در بدنه ورزش استخدام می‌شوند

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از تدوین برنامه‌ای خبر داد که براساس آن دارندگان مدال طلای المپیک ۲۰۲۱ توکیو استخدام ورزش خواهند شد.


به گزارش بازارکار«سیدعبدی افتخاری» در حاشیه مراسم نخستین سالگرد تاسیس موزه المپیک ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه از ورزشکارانی است که در مسیر توکیو قرار دارند. این کمیته به دنبال آن است تا ورزشکاران دغدغه‌ای نداشته باشند. البته این برنامه‌ها محدود به پیش از المپیک نیست بلکه بنا به برنامه کمیته ملی المپیک تمام قهرمانان این تورنمنت بزرگ در بدنه ورزش کشور جذب خواهند شد تا هم از نیروی انسانی آنان استفاده کنیم و هم تجربه این عزیزان در ورزش کشور جاری شود.

رییس فدراسیون اسکی در ادامه با اشاره به ارسال اساسنامه برخی از فدراسیون‌ها به شورای نگهبان گفت: اساسنامه فدراسیون اسکی نه در بُعد داخلی و نه در بعد خارجی و بین‌المللی هیچ ایرادی ندارد و کارهای این فدراسیون به سهولت انجام می‌گیرد.

افتخاری در این گفت‌وگو گذری بر آسیب‌های شیوع ویروس کرونا به اسکی زد و عنوان کرد: در اوج نمودار فعالیت، پیست‌های اسکی به خاطر حفظ سلامت مردم و ورزشکاران تعطیل شد. برنامه‌های مهمی مانند استعدادیابی و میزبانی مسابقات داشتیم که با تعطیلی پیست‌ها و اردوهای تیم ملی، این برنامه ها عملا منتفی شدند. در حوزه اسپانسر و حامی مالی نیز اسکی ایران و جهان در فصل زمستان به خاطر ویروس کرونا آسیب‌های زیادی دید.

وی با اشاره به احتمال شیوع مجدد این ویروس در فصل سرما تصریح کرد: اگر اسکی ایران و جهان ۲ فصل متوالی تعطیل باشد بدون شک خسارت‌ها جبران ناپذیر خواهد بود.

رییس فدراسیون اسکی درباره واگذاری پیست‌ها به افراد خاص نیز توضیح داد و گفت: نگاه ما به تمام استان‌ها و توسعه اسکی در آنها یکسان است و باند قومی و قبیله‌ای برای مدیریت پیست‌ها نداریم.

منبع : خبرگزاری بازار

برای مشاهده صفحه ی استخدام وزارت ورزش و جوانان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ