فرماندهی انتظامی خوزستان استخدام می‌کند

۵ نظر

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندهی انتظامی استان خوزستان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود (مرد) از بین جوانان مومن، متعهد و کارآمد در مقطع درجه داری استخدام می‌کند.

براساس اطلاعیه فرماندهی انتظامی، اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آنها، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله شرایط عمومی استخدام هستند.

نداشتن سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضای استخدام، نداشتن محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی، نداشتن سوء پیشینه کیفری، اعتیاد نداشتن به مواد مخدر، داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر و برخورداری از سلامت و توانائی جسمی و روانی متناسب با خدمت موردنظر از دیگر از دیگر شرایط عمومی استخدام محسوب می‌شوند.

ضمنا داشتن مدرک دیپلم در همه رشته‌های تحصیلی و دارندگان مدارک کاردانی در صورت تمایل به جذب با دیپلم با دارا بودن شرایط، برخورداری از حداقل قد ۱۷۰ سانتیمتر، میانگین سنی ۱۸-۲۵ سال (متولدین ۱۳۷۵ به بالا) از شرایط اختصاصی استخدام به شمار می‌روند.

براساس این اطلاعیه، ثبت نام به صورت حضوری از ۱۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی امانیه، کوچه نو، مرکز گزینش و استخدامی ناجا فرماندهی انتظامی خوزستان مراجعه کنند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای فرماندهی انتظامی خوزستان استخدام می‌کند

  • آ
    آسمان
    ۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۴
    سلام من خانم 29 ساله با مدرک کارشناسی و 7 سال سابقه بیمه هستم اولا که اگهی افسری بانوان با مدرک کارشناسی رو دیدم صحت داره؟ دوم اینکه شماره تماس گزینش پلیس اهواز رو تو سایت زدن غلط بود از 118 گرفتم غلط بود از کجا پیدا کنم
    • ک
      کرار عبیداوی
      ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۲۶
      سلام بنده 22 سالمه ومدرک لیسانس دارم و متولد کشور عراق هستم ولی پدر و مادرم ایرانی الاصل هستند شناسنامه هامون ایرانی هستند فقط محل تولدم کشور عراق بوده امکان استخدام هست یا ن؟
      • م
        مهدی
        ۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۱۲
        سلام؛لطفا جواب بدین الآن گزینش اهواز استخدام می کند یا نه تا برم گزینش.لطفا جواب بدین
        • س
          سعید
          ۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۰۴:۱۸
          باسلام
          بنده 27سالمه 5سال سابقه کار دارم 2سال هم خدمت کردم
          و 6سال سابقه بسیج فعال دارم امکان پذیر ش بنده هست یا نه ممنون راهنمایی کنید
          • پ
            پارسا
            ۲۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۱۰
            یعنی با مدرک کاردانی (فوق دیپلم)جذب میکنن

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ