فرماندهی انتظامی استان مرکزی استخدام می کند

۳ نظر

مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان در اطلاعیه ای از استخدام داوطلبان خدمت در مقطع درجه داری در این نیرو خبر داد و شرایط عمومی و اختصاصی پلیس استان در مقطع درجه داری را تشریح کرد.

بر اساس اعلام پلیس، در این اطلاعیه، اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آنها، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران، عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی در زمان تقاضای استخدام، عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی، نداشتن سوء پیشینه کیفری، عدم اعتیاد به مواد مخدر، داشتن شرایط تحصیلی یا تخصصی لازم برای خدمت موردنظر و داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظربه عنوان شرایط عمومی ذکر شده است.
همچنین، داشتن مدرک تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی در رشته های ریاضی، تجربی، معارف و علوم انسانی و کار و دانش و فنی با حداقل معدل ۱۴، حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر سن ۲۵ سال، حداقل قد ۱۷۰ سانتیمتر، داشتن گواهینامه رانندگی پایه دوم و آشنایی با کار با رایانه، به عنوان شرایط اختصاصی ثبت نام برای استخدام در این نیرو عنوان شده است.
بر اساس این گزارش مدارک مورد نیاز برای ثبت نام شامل کپی صفحات اول و دوم شناسنامه (اگر توضیحات در صفحات دیگر شناسنامه درج شده باشد ارائه کپی از آن صفحه نیز ضروری است)، کپی آخرین مدرک تحصیلی(دیپلم یا پیش دانشگاهی)، کپی گواهینامه رانندگی پایه دوم، کپی مدرک آشنایی با رایانه، دو قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ جدید و کپی مدرکی که مشخص کننده وضعیت خدمت نظام وظیفه باشد، است.
داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی جذب، می توانند به گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان مرکزی واقع در اراک، خیابان امام خمینی(ره)، کوچه مسجد ساعت، جنب کلانتری بازار مراجعه کنند.

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای فرماندهی انتظامی استان مرکزی استخدام می کند

  • ا
    امین
    ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۶
    سلام،بنده فرزندجانباز40درصد هستم ومتاهل و29سال سن دارم ومدرک کارشناسی مددکاری اجتماعی دارم واقعامیخوام عضوارتش بشم اگرراهنمایی کنیدمنوممنون میشم،یاعلی
    • آ
      آرش صیدی
      ۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۴۲
      با عرض سلام
      اگر ثبت نام شدیم و استخدام شدیم
      دانشگاه هم میتونیم ادامه بدیم؟
      بعد سربازیمون چی میشه؟
      • Z
        Z
        ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۵۴
        سلام خانومم نیرو میگیرن؟

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ