فرصت یک‌ماهه نمایندگان به آوایی برای حل مشکل پذیرفته‌‌شدگان در آزمون استخدامی قوه قضاییه

نماینده شاهین‌شهر در مجلس از فرصت یک ماهه نمایندگان به وزیر دادگستری برای حل مشکل پذیرفته‌ شدگان در آزمون استخدامی قوه قضاییه در سال ۹۶ خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: موضوع جذب پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی قوه قضاییه در آذرماه سال ۹۶ با حضور علیرضا آوایی وزیر دادگستری، جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و معاون انسانی قوه قضاییه در کمیسیون قضایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه که موضوع مذکور قالب ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت ابتدا وزیر دادگستری و سایر مدعوین به کمیسیون عنوان کردند که در مرحله اول مشکل چهار هزار نفر از ۶۴۰۰ نفر پذیرفته شده در این آزمون را حل خوانند کرد که این پیشنهاد با مخالفت نمایندگان مواجه شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ در نهایت پس از بحث و بررسی‌ها پیرامون این موضوع به وزیر دادگستری یک ماه فرصت داده شد تا مشکل ۶۴۰۰ هزار نفر پذیرفته شده در آزمون استخدامی قوه قضاییه در آذرماه سال ۹۶ را حل و فصل کند.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده صفحه استخدام قوه قضاییه اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ