فراخوان همکاری در جهاد دانشگاهی مازندران

جهاد دانشگاهی مازندران در راستای گسترش فعالیتهای آموزشی و پژوهشی از برخی از گرایشات و رشته های تحصیلی دعوت به همکاری می کند.

جهاد دانشگاهی مازندران در راستای گسترش فعالیتهای آموزشی و پژوهشی از تمام فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های مهندسی کامپیوتر، مهندسی شیلات، علوم دامی و زراعی(تمامی گرایشها)، بیولوژی و بیوتکنولوژی، حسابداری، مدیریت مالی، مدیریت آموزشی، مدیریت فرهنگی، علوم ارتباطات و مدیریت رسانه و افرادی که دارای رزومه و سابقه شغلی مرتبط با رشته مورد نیاز هستند، به صورت تمام وقت، پاره وقت و یا امریه سربازی دعوت به همکاری می‌نماید.
فارغ¬التحصیلان ممتاز دانشگاه¬های دولتی، نخبگان، مخترعین و مبتکرین و افرادی که طرحهای اجرایی کاربردی، ایده و یا محصولات کاربردی با بازار هدف مشخص دارند و یا در زمینه¬های پژوهشی در حوزه بیولوژی گیاهی و جانوری، پسماند و حوزه های مختلف کشاورزی فعال هستند، در اولویت قرار دارند.
مهلت ارسال رزومه تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ اعلام شده است. علاقمندان می‌توانند رزومه خود (که شامل اطلاعات شخصی، تحصیلی، سوابق شغلی، دوره های آموزشی و مهارتی و فعالیتهای پژوهشی و توانمندیهای فردی است) را به ایمیل sec.mz@acecr.ac.ir و یا آدرس پستی ساری، بلوار امیرمازندرانی، خیابان وصال، چهارراه وصال، جهاد دانشگاهی واحد مازندران، صندوق پستی ۱۶۶۷-۴۸۱۷۵ ارسال نمایند.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد دانشگاهی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ