فراخوان مشمولان اعزامی اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

۴ نظر

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ می بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.

به گزارش ایسنا، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

 

این دسته از مشمولان می بایست اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ درتاریخ ، ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده ، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی می بایست حتما کارت تزریق دیجیتالی واکسیناسیون کووید ۱۹ و کارت واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

مشمولان می بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

براساس گزارش سایت پلیس، در این اطلاعیه آمده است؛ عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای فراخوان مشمولان اعزامی اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

  • ن
    ناصر
    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
    کسی که متولد1355وفراریه متاهل وفرزندداره الان 47سالشه تکلیفش چیه
    • م
      محسن
      ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷
      مثل اینکه افزایش حقوقی در کار نبوده برا سربازا یه مبلغ ناچیزی اضاف کردن درحد پونصد گذاشتن رو حقوقشون اینم از حرفاشون که همه دروغ از اب دراومد
      • م
        میلاد
        ۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۴۰
        سلام وخسته نباشید محبت کنید بگید شخصی که متولد سال 64ومتاهل است وفراری ازخدمت بوده واسه خرید سربازی اقدام نکرده تکلیفش چیه و همچنین اگر شخص بعد فرار از ناحیه دست چپ 4انگشت نداشته باشهج معافیت شامل میشه یا خیر مرسی از سایت خوب شما
        • ف
          فرزاد
          ۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
          فکر کنم معافی ولی دقیق ترش رو بخوای تو سایت نظام وظیفه نوشته، غیبت هم مانع معافی پزشکی نیست

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ