فراخوان جذب فارغ التحصیلان مشمول خدمت سربازی آذربایجان غربی

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی، در قالب طرح تاپ اقدام به جذب سرباز تاپ جهت گذراندن دوره خدمت در بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی و معدنی کرده است.


به گزارش خبرگزاری دانشجو، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی، در قالب طرح تاپ اقدام به جذب سرباز تاپ جهت گذراندن دوره خدمت در بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی و معدنی کرده است.
طرح سرباز تاپ (توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار) که با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد کل نیرو‌های مسلح اجرا می‌شود، فرصت ویژه‌ای در اختیار دانش آموختگان دانشگاهی قرار می‌دهد تا با گذراندن خدمت سربازی در شرکت‌های صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی علاوه بر داشتن دوره سربازی راحت‌تر، در بخش‌های تخصصی و مرتبط با رشته تحصیلی خود فعالیت نمایند و با مشکلات و چالش‌های صنایع مرتبط با حوزه تخصصی خود بیشتر آشنا شوند.
تمامی دانش آموختگان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند از مزایای طرح سرباز تاپ بهره‌مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مدیریت فناوری و ارتباط با جامعه دانشگاه ارومیه (۳۲۷۵۳۲۱۰-۰۴۴) تماس بگیرید.

منبع : خبرگزاری دانشجو

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ