فراخوان جذب امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه جامع علمی کاربردی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از جذب نیروی امریه سربازی در این دانشگاه برای اعزام مردادماه سالجاری خبر داد.

به گزارش بازارکار از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر علی صدر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرایی­سازی توافق فی­مابین وزارت علوم تحقیقات و فناوری و ستاد کل نیروهای مسلح و با عنایت به سیاست­های جدید ستاد کل و سازمان وظیفه عمومی مبنی بر اولویت اختصاص سهمیه امریه سربازی به دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی بزرگ کشور، این دانشگاه با هماهنگی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت عتف نسبت به جذب نیروی امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت برای نوبت اعزام مرداد سال جاری اقدام می کند.

دکتر صدر افزود: ثبت­نام مشمولین متقاضی در فراخوان امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خردادماه سالجاری ادامه خواهد داشت. امریه سربازی مورد نیاز این دانشگاه در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی برای بکارگیری در حوزه­های مختلف اعم از ستاد مرکزی و واحدهای استانی دانشگاه و در رشته­های مدیریت (تمامی گرایش‌ها)، مهندسی کامپیوتر (تمامی گرایش‌ها)، مهندسی صنایع (تمامی گرایش‌ها)، زبان‌های خارجه (زبان و ادبیات انگلیسی و عربی)، تربیت بدنی و مشاوره و روانشناسی، حقوق و روابط بین‌الملل، وفق شرایط و ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت محدود خواهد پذیرفت.

لازم به ذکر است علاقمندان می­توانند برای ثبت درخواست خود به سامانه جذب امریه وزارت علوم به نشانی https://amriye.msrt.ir مراجعه کنند. بدیهی است پس از اتمام مهلت فراخوان، درخواست متقاضیان توسط وزارت عتف مورد بررسی اولیه قرار گرفته و با انجام مصاحبه اختصاصی و طی فرآیند اجرایی ذیربط منتخبان به ستادکل نیروهای مسلح معرفی خواهند شد.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ