عدم تغییر ساعت کاری ادارات استان اصفهان

معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان گفت: هنوز دستورالعملی برای تغییر ساعت کاری ادارات و دورکاری کارمندان به استانداری اصفهان از سوی وزارت کشور ابلاغ نشده است.

نعمت الله اشکستانی در گفت و گو با ایسنا در خصوص تغییر ساعت کاری ادارات و دورکاری کارمندان برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: هنوز دستورالعملی برای تغییر ساعت کاری ادارات و دورکاری کارمندان به استانداری اصفهان از سوی وزارت کشور ابلاغ نشده است. البته برخی استان ها مانند قم و سمنان ساعت کاری ادارات را کاهش داده اند و ساعت کاری ادارات را ۸ تا ۱۲ یا ۹ تا ۱۲ کرده اند.
وی با بیان اینکه فعلا ساعت کاری ادارات در استان اصفهان به همان روال سابق است، افزود: کارمندان به همان روال سابق باید در ادارات خود حاضر شوند مگر اینکه از سوی وزارت کشور دستورالعمل کاهش ساعت کاری به استانداری ابلاغ شود.
معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان، گفت: تمام مجوزها از سوی کارگروه ملی مقابله با کرونا صادر می شود و استان ها مجاز به تعطیلی و تغییر ساعت اداری خود نیستند و کارگروه ملی در این موارد تصمیم گیری می کند. منتظر هستیم اگر دستورالعملی به استانداری ابلاغ شود بلافاصله به ادارات استان اصفهان ابلاغ کنیم.
اشکستانی خاطرنشان کرد: استانداری پیگیر این موضوع بوده است و اگر هر تغییری در ساعت کاری ادارات رخ دهد در رسانه ملی اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین فردا پنجشنبه ساعت اداری کارمندان مانند قبل است.

منبع : خبرگزاری ایسنا

 برای مشاهده آخرین اخبار ساعت کاری ادارات دولتی و بانکها اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ