ضریب اختصاصی کارگران بومی در آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام

مسئول امور صنایع نماینده مجلس در بندر ماهشهر از اختصاص ضریب ۱/۴ برای مردم بومی در آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا احمدی مسئول امور صنایع نماینده مجلس در بندرماهشهر گفت: به منظور جذب حداکثری نیرو‌های بومی برای آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام، ضریب اختصاصی در نظر گرفته شد.

او با بیان اینکه این اقدام در جهت حمایت از جوانان منطقه و مردم بومی انجام شده، افزود: برای اولین بار در سطح کشور ضریب اختصاصی ۱/۴ برای محلی‌ها در این آزمون استخدامی به ثبت می‌رسد.

احمدی بیان کرد: اعتراض برخی از رسانه‌ها مبنی بر برگزاری استخدام کاملا بومی گرچه «دلسوزانه» است، اما امکان پذیر نیست، زیرا ظرفیت در آزمون‌های مشابه تنها ۱۰۰ تن بوده، در حالی که پذیرش در این استخدامی ۳۵۰ تن است.

مسئول امور صنایع نماینده مجلس در بندرماهشهر اظهار داشت: بنابراین؛ آزمون امسال با توجه به تعداد استخدامی و همچنین ضریب بالا برای بومی ها، تفاوت زیادی با آزمون سال‌های گذشته دارد که ما نیز با توجه به شرایط مردم آن‌ها را درک کرده و به دنبال ایجاد اشتغال و «جذب حداکثری» نیرو‌های بومی هستیم.

این مقام مسئول همچنین از برگزاری نشست حبیب آقاجری نماینده بندرماهشهر با جعفر ربیعی، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس اطلاع داد و تصریح کرد: در این جلسه مدیر عامل پتروشیمی خلیج فارس وعده داد؛ تلاش‌هایی را به منظور جذب حداکثری نیرو‌های بومی انجام دهد و در آینده نزدیک نیز آزمون NGL۳۲۰۰ در منطقه نفتی یاد آوران برگزار می‌شود که جذب نیرو‌های محلی نیز در آن حائز اهمیت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده صفحه استخدام پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ