ضرورت توجه بیش از پیش در اجرای طرح‌های اشتغالزایی با تکیه بر مشاغل خانگی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: کیفی‌سازی و تثبیت طرح‌های اشتغال با تکیه بر مشاغل خانگی، استفاده از ظرفیت‌های منطقه در اشتغالزایی و بهره‌گیری از استعدادهای مددجویان از موضوعات مهمی است که باید در اجرای طرح‌های اشتغالزایی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش بازارکار به نقل از خبرنگار ایلنا از زنجان، روح‌اله صالحی، در جمع کارکنان کمیته امداد شهر سجاس، با اشاره به اینکه برنامه یک ساله کمیته امداد در سال جاری تدوین شده است، گفت: توانمندسازی و ایجاد درآمدهای پایدار در صدر فعالیت و اولویت ‌های کمیته امداد در سال جاری قرار دارد.
مدیرکل کمیته امداد استان، با قدردانی از تلاش‌های خالصانه‌ کارکنان این نهاد در راستای تحقق اهداف کمیته امداد در بحث اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت در سال گذشته افزود: تا رسیدن به وضعیت مطلوب که همان خودکفایی و توانمندسازی محرومین جامعه است این روند با شتاب بیشتری ادامه یابد.
صالحی، تاکید کرد: در سال جدید تلاش برای خودکفایی و توانمندی خانواده‌های تحت حمایت باید با سرعت و شتاب بیشتری دنبال شود.
مدیرکل کمیته امداد استان، در پایان با اشاره به هدفگذاری کمیته امداد در سال جاری در حوزه ایجاد فرصت‌های شغلی برای جامعه هدف افزود: کیفی‌سازی و تثبیت طرح‌های اشتغال با تکیه بر مشاغل خانگی، استفاده از ظرفیت‌های منطقه در اشتغالزایی و بهره‌گیری از استعدادهای مددجویان از موضوعات مهمی است که باید در اجرای طرح‎‌های اشتغالزایی مورد توجه قرار گیرد.

منبع : خبرگزاری ایلنا

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ