ضرورت استفاده از تمام ظرفیت برای رونق تولید و اشتغال در اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: باید از تمام ظرفیت‌های بخش‌های مختلف برای رونق تولید و اشتغال در این استان به‌کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن حسین زاده پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان افزود: هدف اصلی تشکیل همه کارگروه ها، ستاد و شوراها حمایت از تولید و اشتغال است.
وی تصریح کرد: هدف اصلی از ایجاد بسیاری از تشکل ها اعم از کارگروه تخصصی اشتغال، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، پنجره واحد و... حمایت از سرمایه گذاران و رونق تولید و اشتغال در استان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با بیان اینکه جلسات مربوط به تولید و اشتغال به طور ویژه از سوی مسئولان ارشد استان پیگیری می شود، ادامه داد: مصوبات و تصمیم های این کارگروه ها توسط دستگاه ها لازم اجراست.
حسین زاده با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت های این کارگروه ها برای رونق تولید و اشتغال بهره جست، با اشاره به بازدیدهای مکرر از واحدهای تولیدی و بررسی مسائل و مشکلات آنها بیان داشت: تلاش برای تحقق سریع برنامه های بازدیدها بر همه مدیران فرض است.
در این جلسه مشکلات و موانع تولید در شهرک صنعتی گرمی بررسی و برای رفع آن تصمیماتی اتخاذ شد.
توسعه واحد تولیدی درب و پنجره UPVC گرمی و تولید پلیمر در این واحد تولیدی با تامین زیرساخت های لازم از جمله برق صنعتی، گاز و زمین لازم از جمله مباحث مطروحه در این نشست بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری اردبیل اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ