صدور مجوز تردد برای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی

۱ نظر

فرمانده پلیس راه استان از صدور مجوز تردد برای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی در ایام محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام از صدور مجوز تردد برای صدور مجوز تردد برای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی در ایام محدودیت‌های کرونایی خبر داد و گفت : برابر ابلاغیه پلیس راهور ناجا – معاونت عملیات ترافیک، با توجه به برگزاری آزمون استخدامی در برخی از شهر‌های کشور در تاریخ یازده و دوازدهم دی ماه که در مرکز استان‌ها برگزار می‌شود، به منظور رفاه حال متقاضیان شرکت کننده در آزمون و به جهت جلوگیری از اعمال جریمه محدودیت‌های کرونایی توسط ماموران پلیس راه و دوربین‌های ثابت ثبت تخلف، برای آن‌ها مجوز تردد صادر می‌شود.

وی افزود: مرکز گزینش و استخدام استان ایلام، اطلاعات و مشخصات خودرو‌های متقاضیان شرکت کننده در آزمون را اخذ و جهت پیشگیری از ثبت تخلف به مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه استان اعلام تا به پلیس راهور ناجا اعلام شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام تاکید کرد : به کلیه ماموران پلیس راه استان اعلام شده تا با متقاضیان شرکت کننده در آزمون مذکور با تطبیق مدارک همکاری کنند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده صفحه استخدام فراگیر اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای صدور مجوز تردد برای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی

  • ا
    امین
    ۱۰ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۰۷
    سلام دوستان طبق این قانون جدید که سهمیه سه چهارم خدمت کارکنان وظیفه هستش آیا من الان میتونم اطلاعاتم رو ویرایش کنم و از این سهمیه استفاده کنم لطفاااااا پاسخ بدید

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ