شرط معافیت والیبالیست‌های تیم‌ملی جوانان از سربازی

درپی قهرمانی تاریخی اعضای تیم‌ملی والیبال جوانان در مسابقات جهانی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح شرط بهره‌مندی اعضای این تیم از معافیت سربازی را تشریح کرد.

سردار موسی کمالی در گفت و گو با ایسنا با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در مسابقات جهانی بحرین، درباره اینکه آیا این افراد از سربازی معاف می‌شوند یا خیر، اظهار کرد: برابر مقررات امکان معافیت این افراد از سربازی وجود دارد، اما شرط آن این است که فرد مشمول خدمت سربازی بوده و اصطلاحا وارد سن مشمولیت شده باشد. یعنی سن باید از ۱۸ سال و یک روز به بالا باشد.

کمالی درباره آن دسته از والیبالیست‌های جوانی که سن‌شان کمتر از ۱۸ سال است، اظهار کرد: این افراد با توجه به این که به سن مشمولیت نرسیده‌اند، شامل این مقررات نخواهند شد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در مورد اینکه آیا امکان ذخیره این معافیت برای والیبالیست‌های کمتر از ۱۸ سال وجود دارد یا خیر، گفت: چنین امکانی وجود نداشته و همانطور که گفتم شرط این است که این افراد هنگام قهرمانی سن‌شان ۱۸ سال و یک روز به بالا باشد. بنابراین اگر افرادی در این تیم دارای این شرایط باشند می‌توانند از معافیت سربازی بهره‌مند شوند.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ