شرایط استخدام دانشگاه های علوم پزشکی تربت حیدریه

شرایط استخدام دانشگاه های علوم پزشکی تربت حیدریه

برای دریافت نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

استخدام ماما در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه در نظر دارد جهت واحد های تابعه خود، افراد واجد شرایط در رشته مامایی را از طریق فراخوان، شناسائی و با درنظر گرفتن اولویتهای مربوطه و درصورت نیاز بعد از برگزاری آزمون مصاحبه تخصصی و تایید صلاحیت عمومی توسط هسته گزینش دانشگاه و همچنین با در نظر گرفتن سایر شرایط، بصورت قرارداد پزشک خانواده دعوت به همکاری نماید. با توجه به اینکه فراخوان منتشره به منزله شناسائی متقاضیان میباشد، بدیهی است ثبت نام در این فراخوان هیچ گونه تعهدی را جهت به کار گیری برای دانشگاه ایجاد نمی نماید لذا در صورت نیاز بعد از طی مراحل قانونی از بین متقاضیان و با عنایت به مفاد فراخوان، دعوت به همکاری صورت می پذیرد. خواهشمند است مفاد فراخوان را بصورت دقیق مطالعه و سپس نسبت به ثبت نام اقدام نمایید .

۱- شرایط عمومی

۱/۱- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۲/۱- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۳/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴/۱- عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان

۵/۱- عدم سابقه محکومیت جزایی م‍وثر

۶/۱- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که به خدمت گرفته می شوند (به تشخیص مراجع ذیصلاح پزشکی)

۷/۱- نداشتن منع بکارگیری در دستگاه های دولتی بموجب آرای مراجع قانونی

۸/۱- داوطلبین تا قبل از پایان مهلت ثبت نام نباید مستخدم رسمی، ثابت، پیمانی دانشگاه های علوم پزشکی و یا سایر دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند .

۲- شرایط اختصاصی ۱/۲- داشتن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی مامایی. (ملاک محاسبه سن پایان مهلت ثبت نام می باشد – تاریخ ۰۵/۰۸/۱۳۹۶) ۲/۲- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته مامایی ۳/۲- دارا بودن گواهی پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان

استخدام کارشناس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه در نظر دارد جهت ارائه خدمات تخصصی در اداره روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، یک نفر واجدالشرایط را از طریق فراخوان، شناسائی و با درنظر گرفتن اولویتهای مربوطه و درصورت نیاز بعد از برگزاری آزمون مصاحبه تخصصی و تایید صلاحیت عمومی توسط هسته گزینش دانشگاه و همچنین با در نظر گرفتن سایر شرایط، بصورت شرکتی از طریق شرکت طرف قرارداد دعوت به همکاری نماید. با توجه به اینکه فراخوان منتشره به منزله شناسائی متقاضیان میباشد، بدیهی است ثبت نام در این فراخوان هیچ گونه تعهدی را جهت به کار گیری برای دانشگاه ایجاد نمی نماید. لذا در صورت نیاز بعد از طی مراحل قانونی، از بین متقاضیان و با عنایت به مفاد فراخوان، دعوت به همکاری صورت می پذیرد. خواهشمند است مفاد فراخوان را بصورت دقیق مطالعه و سپس نسبت به ثبت نام اقدام نمایید . ۱- شرایط عمومی ۱/۱- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ۲/۱- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران ۳/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ۴/۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران) ۵/۱- عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان ۶/۱- عدم سابقه محکومیت جزایی م‍وثر ۷/۱- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که به خدمت گرفته می شوند (به تشخیص مراجع ذیصلاح پزشکی) ۸/۱- نداشتن منع بکارگیری در دستگاه های دولتی بموجب آرای مراجع قانونی ۹/۱- داوطلبین تا قبل از پایان مهلت ثبت نام نباید مستخدم رسمی، ثابت، پیمانی یا قراردادی دانشگاه های علوم پزشکی و یا سایر دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند . ۲- شرایط اختصاصی ۱/۲- داشتن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و ۳۸ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا. (ملاک محاسبه سن پایان مهلت ثبت نام می باشد – تاریخ ۲۸/۰۷/۱۳۹۶) * تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر داوطلبان اضافه خواهد شد : الف) جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهداء،‌همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان که یکسال و بالای یکسال سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه (فقط بسیج سپاه پاسدارن و جهادگران) از شرط حداکثر سن معاف می باشند . ب) افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر ، مادر ، خواهر، برادر) تا میزان ۵ سال پ) رزمندگان دارای کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور در جبهه ت) مدت خدمت سربازی انجام شده ۲/۲- در عنوان شغل کارشناس روابط عمومی که در شرایط احراز آن، علاوه بر مدرک تحصیلی کارشناسی، مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد نیز قید گردیده است، مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد داوطلبان می بایست با مدرک تحصیلی کارشناسی آنها مرتبط باشد .

برای مشاهده آخرین اخبار استخدامی علوم پزشکی تربت حیدریه اینجا کلیک کنید

برای دریافت نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ