سوالات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

سوالات مصاحبه و تجربیات آزمون استخدامی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

 

 

داوطلب

سلام دوستان.
طبق قولی که داده بودم میخوام از تجربه مصاحبم بگم.
مصاحبه سه بخش داشت:
۱- روانشناسی: که پشت سیستم میشینید و سوالات رو که به صورت چند گزینه ای هست جواب میدید. جواب غلط یا صحیح بی معنیه چون بیشتر جنبه روانشناسی داره. میتونید تست "نئو" رو جستجو کنید و سوالاتش رو ببینید چون یه چیزی شبیه اونه.
۲- مصاحبه تخصصی: یک گروه از مصاحبه کنندگان از مباحث مرتبط با رشتتون ازتون سوال میکنن. سوالات برای هر فرد فرق میکرد و سعی میکردن تکراری نباشه. جزییات و حفظیات به دردتون نمیخوره چون بیشتر سعی میکنن میزان توانایی و تسلطتون در تحلیل رو بسنجن. ولی در کل میشه گفت روی سند ملی آمایش سرزمین و برنامه ششم توسعه به خصوص بخش هایی که مرتبط با رشتتون میشه بیشتر تمرکز کنید. همچنین پایان نامه ارشد یا تز دکترا و مقاله هاتون هم واسشون مهمه.
۳- مصاحبه عمومی: ربطی به رشتتون نداره و بیشتر میخوان جنبه های شخصیتی شما که در محیط کار تاثیرگذار هست رو بسنجن؛ پس سعی کنید با صداقت و اعتماد به نفس سوالات رو جواب بدید. در این بخش هم سوالات متغیره و بیشتر جنبه تحلیلی داره.

چند نکته:
اول: اینکه رفتار پرسنل خیلی صبورانه و محترمانه است تا بتونید در آرامش و بدون استراس مصاحبتون رو انجام بدید پس اصلاً نگران نباشید.
دوم: همونطور که در بالا گفتم در پاسخگویی به سوالات اصل صداقت رو فراموش نکنید چون مصاحبه کننده ها بسیار با تجربه هستن و نباید سعی کنید گولشون بزنید!
سوم: مصاحبه تخصصی و عمومی در دو اتاق جداگانه و توسط دو تیم جداگانه انجام میشه. اسامی رو میخونن و وارد اتاق میشید. نوبت بندی اسامی هم دست خودشونه و بر اساس ترتیب لیست اسامی اطلاعیه مصاحبه نیست.
چهارم: سوالات عقیدتی و مذهبی اصلاً پرسیده نمیشه.
پنجم: به کسانی که مصاحبشون طول میکشه ساعت ۱ ناهار هم میدن.
ششم: اسامی موجود در اطلاعیه مصاحبه هیچگونه ربطی به نمره ها و... نداره.

هیچ جنبنده ای در زمین نیست مگر اینکه روزی او بر خداست (سوره هود آیه ۶)
در کمال آرامش مصاحبتون رو انجام بدید و نتیجه را به خداوند بزرگ بسپارید که روزی همه ی ما توسط او تعیین میشه.
موفق باشید

 

شرکت نفت:

من رشته م مکانیک هست و برای کارشناس امور ساختمان
قبلا هم‌ گفته بودم که موقع مصاحبه به شدت به اینکه چرا واسه این پست قبول شدم مورد بازخواست قرار گرفتم و سوالات مصاحبه ما کاملا جنبه عمرانی داشت حتی مطرح کردم که من مکانیک بودم ولی گفتن وقتی این شغل رو انتخاب کردی باید بتونی پاسخ بدی .... البته شرایط اینجور بود که من تا حدودی هم‌مطالعه عمرانی داشتم.

بیشتر سوالات مربوط به وظایف کارشناس ساختمان، وظایف ناظر، وظایف نظام فنی و اجرایی بود و ۸۰ درصد سوالات از شرایط پیمان (تعریف هزینه های بالاسری، کارفرما و مشاور و ....) بود.
حتما از سایت شرح وظایف رو مطالعه کنید.
سوالات هوش رو هم‌قبلا گفتم استعداد تحصیلی دکترا ۹۰ به اینور انسانی، علوم، مهندسی، هنر رو مطالعه کنید. ۶۰ درصدش عینا تکراری بود برای من.
تست روانشناسی هم من دقیقا همین تست ها رو تو اینترنت دیده بودم (البته ۶۰ تومن بود هزینه‌اش از یه سایت خریداری کردم)
دیگه هم خود روانشناس هم خود واقعیتون رو معرفی کنید
مثل بهم گفت رانندگی میکنید، یا تو چه گروهی هستی و ...
سوالات روانشناس هم

 

انتظار:

سلام

من امروز رفتم برا گزینش به لطف خدا و عنایت اهلبیت علیهم السلام خیلی راحت بوده
خیلی دوستانه
در حد معرفی خودت و خانوادت و سوالات بسیار راحت بوده
میخوام بگم بسیار برخورد محترمانه و دوستانه داشتند.

 

سوالات:

هنگامی که به نماز جماعت با تاخیر میای چطور وصل به نماز امام جماعت میکنید?

اللهم اهل الکبریا برای کدوم نمازه?

ولایت فقیه رو تعریف کنید?

کدوم نمازها رو باید بلند خوند?

انی سلم سالمکم کدوم زیارت هست?


ایا در انتخابات شرکت میکنید؟

ایا در نماز جمعه شرکت میکنید؟

سوالات مربوط به بسیج که فعالیت دارید یا نه؟

 

نامعادله

سلام خدمت همه دوستان بزرگوار

مصاحبه سه مرحله داشت:
مرحله اول: آزمون شخصیت و هوش
پشت سیستم بود و حدودا ۱۸۰ تا سوال شخصیت شناسی و ۲۰ تا سوال هوش و ۹۰ دقیقه وقت داشت
برای سوال های شخصیت شناسی خیلی حساسیت نداشته باشید چون سوال های هوش (جیمت و ... شبیه همون که تو آزمون استخدامی و دکتری هست) وقت بیشتری میگیره
همچنین توصیه میکنم برای سوالات هوش حتما چکنویس داشته باشد.

مرحله دوم: مصاحبه عمومی
یک مصاحبه کلی شخصیت شناسی و روانشناسی هست. دو تا سه نفر حضور دارن، فضا صمیمی هست در مورد خودتون سوال می پرسن که یه سری سوالات شبیه همون مواردی هست که توی سوالات مرحله اول بهشون جواب دادین. نظر شخصی من اینه که تناقض نداشته باشید در بین صحبت ها و سوالاتی که پاسخ دادید بهتره. اونجا ممکنه مثلا بهتون بگن که در مورد فلان مسئله یه راهکاری ارائه کنید. و یه نکته مهمی هم که هست هر چیزی که شما بگید رو یادداشت میکنن حواستون باشه از کلماتی که ممکنه باز معنایی خاصی داشته باشه با احتیاط استفاده کنید. بعدش ازتون میخوان اولش یه توضیحی بدین در مورد خودتون و در آخر هم میگن اگر چیزی مونده بگین، به نظرم بهتره یه سناریویی برای خودتون داشته باشین که در این دو مورد چی بگین که تاثیر گذار باشه.

مرحله سوم: مصاحبه تخصصی
عنوان شغلی بنده: کارشناس ساختمان و تاسیسات
یه سری سوالات کلی در خصوص نظام فنی اجرایی، روش سه عاملی در اجرای پروژه های عمرانی، تائید صلاحیت پیمانکار، فهرست بها و تعدیل و ...
به غیر از اون ممکنه در یه موارد خاصی شما رو به چالش بکشن. از بنده هیچ سوال فنی و تخصصی در خصوص عمران، مکانیک و یا حتی پایان نامه و مقاله و کتابی که نوشته بودم انجام نشد.

یک سری نکات کلی:
هیچ آزمون مجزایی برای کامپیوتر و زبان برگزار نمیشه
به شما دستکش و ماسک میدن ولی حین مصاحبه ها به دلیل رعایت فاصله هیچکدوم از ماسک استفاده نمی کنن
فرآیند مصاحبه ها طول میکشه. بسته به اینکه کی نوبتتون میرسه و چند نفر هستید ممکنه از صبح تا عصر طول بکشه
از ما پذیرایی کردن. چای، میوه، ناهار و در کل توی محیط مناسبی بودیم
رفتار کارمندای سازمان، مصاحبه گر ها و نماینده های تهران بسیار محترمانه و خوب بود

نظرات شخصی بنده:
به نظرم در رشته تخصصی اینجانب خیلی کاری به اطلاعات عمیق شما در خصوص مطالب ندارن. بیشتر مهمه که با ادبیات کلی نظام فنی آشنا باشید
تقریبا همه یه سری چیزهایی رو تو اینترنت سرچ کردن و میدونن و خود مصاحبه گرها هم اینو میدونستن
حالا شما اگر آشنای پیمانکاری دارید هم میتونید یه سری مطالب رو ازشون بپرسید قطعا بهتر از مطالب کلی هست که توی اینترنت و سایت نظام فنی اجرایی و ... پیدا میکنید.
باز هم تاکید میکنم به نظر من بیشتر با شخصیت و رفتار شما کار دارن.
سعی کنید منطقی باشید، جوش نیارید، متواضع باشید و از همه مهمتر استرس نداشته باشید.

برای همه دوستان آرزوی موفقیت دارم

 

پوریا

سلام. خواهش می کنم. پایین تر توضیح دادم. من برای کارشناس ساختمان داوطلب بودم. سوالات هم اون چنان تخصصی نبود. واسه بعضی از دوستان مصاحبه ی تخصصی حتی ۵ دقیقه طول می کشید؛ واسه بعضیا هم بیش تر. خودشون همون اول گفتند که ممکنه فقط یک سوال بپرسن! به نظرم همه چی بستگی به موقعیت و جواب های شما داره که چقدر مصاحبه طول می کشه. واسه من این طور بود که وقتی نشستم تو اتاق، رئیس سازمان گفت که آقای فلانی (خطاب به من) که لیسانس و ارشدشون رو از دانشگاه فلان گرفتن (قبلا چیزی راجع به دکترا نگفته بودم و حین مصاحبه خودم گفتم).
از من که سوالاتی مثل موارد زیر پرسیدن (این سوالات یا توسط رئیس سازمان یا توسط دیگر معاونین پرسیده می شد):
- چقدر با سازمان آشنایی دارید؟
- وظایف این سازمان؟
- عنوان پایان نامه دکترا و ارشد؟ (بدون هیچ توضیح اضافه راجع به پایان نامه)
- با توجه به این که اکثر افرادی که دکترا می گیرن برای هیئت علمی شدن اقدام می کنن، چرا با این رزومه قوی می خواین وارد سیستم اداری بشین؟ چه انگیزه ای دارید؟
- برنامه ی توسعه پنج ساله ی ششم چیه؟
- با نظام فنی و اجرایی آشنایی دارید؟
- با توجه به این که سابقه ی کاری شما کاملا مربوط به طراحی است، آیا با کارهای نظارت و بحث های قرارداد و پیمان آشنایی دارید؟
در آخرین مرحله هم یکی از معاونین گفت سوالی دارم. بعد از این که یکم از من تعریف کرد که مثلا رزومه ی خوبی دارید، پرسید آیا حاضرید که هر روز پشت میز بشینید و کارهای تیپیکال اداری انجام بدید؟ قبل از این که من جوابی بدم؛ خود رئیس جوابشو داد و چند دقیقه ای باهاش بحث کرد! خیلی خلاصه بخوام بگم گفتن که مدیر (یعنی خودشون) تشخیص میده که هر فرد چه پتانسیلی داره و باید کجا ازش استفاده کنه تا بتونه رشد کنه. گفتن اگه ایشون (یعنی من) قرار باشه این جا باشن، من فلان جا میذارمشون که بتونه از دانشش استفاده کنه.

 

 

پوریا

سلام دوستان،
من امروز مصاحبه داشتم (استان خوزستان). از همگی دوستانی که اومدن این جا و تجربه هاشون رو گفتن ممنونم. با این که استان های زیادی دیگه نمونده، اما گفتم به رسم ادب وظیفه ست که منم بیام تجربیاتمو بگم.
ساعت ۷:۳۰ صبح اکثر داوطلبین در ساختمان سازمان حاضر شده بودند. ساعت ۸:۰۰ ما رو وارد یه اتاق کردن و روی صندلی نشستیم (با رعایت فاصله). کلا ۱۵ نفر بودیم و نفر شانزدهم هم به دلیل کرونا نیومده بود (انگاری مصاحبه اش آنلاین شده بود). ما رو به ۳ گروه پنج نفره تقسیم کردند. من که گروه ۱ بودم، اول آزمون شخصیت، بعد مصاحبه ی عمومی و بعد مصاحبه ی تخصصی بود. ترتیب دو گروه دیگه فرق می کرد. ساعت ۹ آزمون تست شخصیت شروع شد. بصورت آنلاین و از طریق سامانه ی خود سازمان برنامه و بودجه بود و جواب ها رو در همان مرورگر وارد می کردیم. طبق صحبت های مسئول اون جا، به نظر می رسید که تمامی استان ها از همین سامانه استفاده می کنن و سوالات مشترک باشه. آزمون ۱ ساعت و نیم زمان داشت و در این مدت اول باید اطلاعات شخصیتان (مشخصات فردی، مقاطع تحصیلی، سوابق کار و مهارت هایتان) را وارد می کردید که من ترجیح دادم اول تست ها رو بزنم و آخر کار بیام این قسمت ها رو پر کنم. آزمون شخصیت خودش ۳ تا آزمون بود. آزمون ۱ شامل ۶۰ سوال دو گزینه ای (بدون صورت سوال) و آزمون ۲ شامل ۱۲۰ سوال ۵ گزینه ای (کاملا موافقم، موافقم، نظری ندارم، مخالفم، کاملا مخالفم) بود که سوالات آزمون دوم فکر کنم کاملا مشابه با سوالات آزمون شخصیت شناسی نئو در سایت Sanjeman.com بود. آزمون شماره ۳ که نمره منفی هم داشت شامل ۲۰ سوال هوش یا بهتر بگم استعداد تحصیلی بود که برخی از سوالاتش رو یکی از دوستان در سایت اشاره کرد. من ۴۰ دقیقه برای اون ۱۸۰ سوال اول زمان گذاشتم و ۴۰ دقیقه هم برای هوش که تونستم ۱۵ تا از ۲۰ تا سوال هوش با اطمینان بزنم. ۱۰ دقیقه آخر هم برای تکمیل اطلاعات شخصی. من ۱ ساعت و نیمه عملا تحویل دادم. اما دیدم بعضیا ۱ ساعت ۴۵ دقیقه هم سر جلسه بودن :/ حالا نمی دونم اون سامانه زمان رو لحاظ می کنه یا نه.
مصاحبه ی عمومی که همون مصاحبه ی روانشناسی است خیلی خوب بود و سوالاتی مثل نقاط قوت و ضعفت چیه پرسید. برای این مصاحبه فقط یک نفر تو اتاق بود و سوال می پرسید. سوالاتش شخصیتی بود و چیز خاصی نبود. از بعضیا هم پرسید که نظرت راجع به کرونا و وضعیت به وجود اومده چیه؛ اما از من نپرسید. به نظرم زبان بدن و خصوصا صورت خیلی تاثیرگذاره و باید با فکر و آرام جواب بدهید.
مصاحبه ی تخصصی هم بیش تر در این حالت سیر می کرد که وظایف سازمان چیه و از این حرفا. خیلی تخصصی نشد. واسه مصاحبه ی تخصصی، رییس سازمان استان و معاونینش بودن. دوستان گفتن که از تهران هم کسی اومده. من دقت خاصی نکردم. یه سوال هم راجع به برنامه توسعه پنج ساله ی ششم پرسیدن که چی هست. با توجه به این که رزومه ی علمی قوی داشتم، بیش تر بحث روی این موضوع بود که چرا می خوام وارد این سازمان اداری بشم.
با آرزوی موفقیت برای همگی دوستان

 

فارس

دوستان امتیازات مصاحبه شامل چه چیزهایی میشه؟

دوست من با اینکه نفر اول بود و ۸ نمره اختلاف داشت ولی قبول نشد می خوام بدونم مگه امتیازهای مصاحبه چقدر موثره؟

من خودم پارسال برای یه شهری که فقط بومی تحصیلی بودم امتحان دادم با اینکه نمرم بیشتر بود ولی امتیاز بومی ساکنان اون شهر طوری بود که نمره منو له کرد.

 

تیموشینکو

مصاحبه خیلی مهمه و شامل مصاحبه تخصصی، بررسی رزمه و روانشانسی و بعضا هم مهارت های کامپیوتری میشه، من پارسال نفر سوم بودم و اختلافم با نفر دوم ۴ نمره بود اما چون رزمه خیلی خوبی داشتم و مصاحبه هم خداروشکر خوب ظاهر شدم نفر دومم شدم و در نهایت نفر اول انصراف داد و من بجاش رفتم سرکار

 

زهرا

خیلی هم عالی...ان شالله تو همه مراحل زندگیتون همینطور موفق باشید...

میشه کمی بیشتر در مورد مصاحبه بگید...مصاحبه تخصصی چه سوالایی بود؟

دوست عزیز شما سازمان مدیریت و برنامه ریزی مشغول شدید؟

میانگین نمره کتبیتون چند شد؟

ممنون میشم جواب بدید

 

تیموشینکو

عجب استقبالی از حرفام شدم!

من برای ... شرکت کرده بودم نمره کتبیم ۴۰ بود البته پارسال ضریب بومی۱.۲ داشتیم و البته اینو بگم آزمونو خیلی بدم دادم اما خدا رو شکر قبول شدم

رشته من مهندسی عمرانه و برای گرفتن پروانه نظام مهندسی تو این رشته باید آزمون داد که البته یکیش سخته و من هر سه تا پروانه رو دارم و جلسه مصاحبه اولین چیزی که ازم پرسیدن درباره همین پروانه ها بود

داشتن مدرک زبان یه امتیازه قابل توجهی داره

یه سری سوال هم در ارتباط با رشتتون ازتون می پرسن که باید برای روز مصاحبه خودتو آماده کنید

دانشگاه محل تحصیل و معدل و داشتن سابقه کار هم برای مصاحبه کننده ها مهمه

البته فارغ از همه اینها اگه برای سه برابر ظرفیت قبول شدید خودتونو برای عالی بودن در روز مصاحبه آماده کنید و شرایط خودتونو با دیگر رقبا اصلا مقایسه نکنید و فقط مشغول مطالعه بشید

ضمنا برای اینجا هم آزمون دادم

 

فارس

سابقه کار مرتبط حتما باید بیمه باشه یا نه؟

آخه من ۹ ماه دوره توی شهرداری رفتم که حسابداریش دولتی بود. الانم نزدیک ۱۰ماهه یه دفتر حسابداری کار میکنم که کارش نصب و آموزش برنامه های حسابداری- شرکت توی مناقصه و مزایده- انجام معاملات فصلی و مالیات حقوق و دفتر نویسی و حسابداری و حسابرسی شرکت هاس ولی من بیمه نیستم.

البته خدا کنه اول ما قبول بشیم بعد این ها اهمیت پیدا میکنه.

تیموشینکو

سابقه بیمه لزومی نداره اگه تونستین از محل کار اتون گواهی کار ببرید ضمنا شما وقتی بگید سابقه کار دارید مصاحبه گرا سوالاتی در این زمینه ازتون میپرسن تا مطمئن بشن دروغ نمیگید یا چقدر تبحر و مهارت در کارتون دارید

ضمنا میتونید پیج دیوان محاسباتم برید صفحاتی که مربوط به زمان مصاحبه تخصیشون بود تقریبا از مهر، خیلی تاثیرگذاره براتون

 

برنامه و بودجه

نه فکر نمیکنم قبولی همچین راحتم باشه,من داداشم ۲ ساله رتبه ۱۰۰ دکتری شده بخاطر اینکه دانشگاهشو علوم تحقیقات خونده بودمیگفتن رزومه قوی نداره و سال اول ردش کردند و اومدنند دانشجوهای دولتی که رتبشون ۴۰۰ ۵۰۰ شده بود رو قبول کرده بودند خیلی زور داره بخدا درس بخونی رتبه ۹۰ ۱۰۰ بشی ردت کنن چون دانشگاه ازاد خوندی بعد رتبه ۵۰۰ رو چون دانشگاه دولتی ارشدش رو گرفته بودند قبول کردند,حتی تو روز مصاحبه بچه هایی ک اومده بودند مصاحبه رتبشو ازش پرسیده بودند تعجب کردند گفتند چرا اینجا اومدی مصاحبه باید میرفتی شهید بهشتی بیچاره سال دوم هم خوند دوباره رتبش ۱۰۰ شد دیگه مصاحبه نرفت هر چی بهش گفتیم برو مصاحبه بده میگفت وقتی ردم میکنن چرا برم الکی,چون قرار بود نتایج ازمون زبانش هم بیاد که امتیاز زبان هم بگیره که مصاحبه دانشگاه زودتر برگزار شد و دیگه نرفت گفت لابد دوباره بخاطر دانشگاه ازاد بودنم ردم میکنن,خیلی زوره بخدا,مصاحبه اولش قبل از اینکه مصاحبه برسه یکی از اساتید که مصاحبه همیشه میگیره بهش گفته بود ما نفراتمون رو گرفتیم ,اخه کجا رو دیدی قبل مصاحبه نفرات رو بگیرن پس مصاحبه رو برای چی گذاشتین اصلا برای چی ازمون کتبی برگزار میکنن وقتی هر دانشگاه اساتید قراره دانشجوها خودشونو بگیرن دیگه وقت این پشت کنکوری ها رو نگیرن یکی ۱ سال اینهمه شب و روز بخونه رتبه بزنه بگن چون رزومت قوی نیس ردت کنن و بعد دانشجو خودشون رو با رتبه های خیلی پایین تر ۵۰۰ رو قبول کنن,خو یباره تو دفترچه بزنن فقط دانشجوهای دولتی رو قبول میکنیم و یا دانشجوها دانشگاه خودمون و هر کی باهامون پروژه برداشته قبوله,واسه همین میخوام بخونم اگر شد رتبه ۲ رقمی بزنم ببینم حرف حسابشون چیه اگرم نشد درسو ببوسم بذارم کنار

 

فارس

فک کنم نت موجود باشه.

شما که امتحانتونو دادید ان شالله هم قبول میشید. الان دیگه برای چی کتابو لازم دارید؟ برای مصاحبه هم که عملیه.

عملی بیشتر کار کنید، چه بسا کسایی هست که ممکنه تو آزمون به صرف حفظ کردن مطالب درصد خوبی بزنن ولی اصلا کار عملی با سیستم رو درست و حسابی بلد نباشند. (البته دو تاش لازمه حفظ کردنه واسه کتبی و عملی واسه مصاحبه)

من خودم درصد بالایی تو آزمون نزدم بعضی سوالاتو بلد نبودم یا تردید داشتم نزدم و درست بودند. آخه بعضی از سوالاتشون طوری هست که ممکنه تو عمل هیچ وقت مورد استفاده آدم قرار نگیره .در عین حال که اگرسیستم های یه اتاقی کاملا بهم ریخته و شلوغ پلوغ باشه و بهم تحویل بدن و کاری ازم بخوان که سر یه ساعت انجام بدم به راحتی انجام میدم و بعضا آموزش میدم توی محل کارم ولی سوالاتی که کاربردی نداشته باشند و نمیتونم جواب بدم.

نهال

عزیزم توی مصاحبه کامپیوتر نمیپرسن ،تا الان که از من نپرسیدن. برای آزمون بعدی میخوام

این آزمونو زیاد خوب ندادم ، بعید میدونم قبول بشم . اگه بتونم میخوام شروع کنم به خوندن .

مرسی ، دان کنی آخه توی pc هم خوندنش سخته

فارس

شما که خیلی خوب دادید امتحانتون رو نگران نباشید.

من برای یه آزمون که شرکت کرده بودم یه کامپیوتر گذاشته بودن اونجا و چند تا کارو گفتن انجام بدم. نمیدونم شاید همیشه نخوان .

با کامپیوتر بخونی اتفاقا بهتر هستش اون جوری یه آفیس ۲۰۱۳ هم نصب کن و هر جاشو که برات جدید بود سریع با سیستم کار کن راحت توی ذهنت میمونه. البته میگم بعضی از سوالاشون طوری که عملا استفاده نمیشه یا این قدر بی اهمیته که ادم توجهی بهش نداره (مث پاورقی کتاب میمونه)

 

فارس

سلام. دوستان من تعداد کارکنان مدیریت برنامه ریزی استان خودمون رو از سایت نگاه می کردم بالای ۱۰۰ نفر بودن. فک نمی کردم که اینقدر زیاد باشن.

و اینکه این سازمان یکی از متولیان آزمون استخدامی در هر استان هست.

یه چیز دیگه اینکه

رئیس امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی: هفتمین آزمون استخدامی بیشترین تعداد ظرفیت استخدامی و داوطلب را به خود اختصاص داد.

خدا رحم کنه بچه ای این پیج همگی قبول شیم.

من که ازمون فراگیر ۶ قبول شدم اما تو مصاحبه رد شدم با اینکه نمره کتبیم خوب بود نمره مصاحبمو کم داده بودن و رد شدم و حالا این ازمون چشم انتظارم ببینم چی میشه,واسه همین درک میکنم میگی چشم انتظاری,امیدوارم که خدا بخواد و نه تنها آزمون کتبی بلکه قبول نهایی بشی و جایی رو که دوست داری استخدام بشی

 

 

 برای مشاهده صفحه اصلی تجربیات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ