سوالات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان اوقاف و امور خیریه

سوالات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان اوقاف و امور خیریه

 

 

اکرمی

ضمائم و مستندات جهت ارائه به دیوان

۱.آگهی پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور

  1. کارنامه پنجمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۷ مبنی بر قبولی اولیه
  2. آگهی تحویل مدارک قبول شدگان مرحله اول پنجمین دوره آزمون استخدامی متمرکز اجرایی کشور تاریخ ۱۵ ۴ ۹۷
  3. آگهی دعوت به مصاحبه توسط طرف اول شکایت

۵.گواهی شرکت در مصاحبه تخصصی

  1. اعلام نتیجه نهایی پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی سال ۱۳۹۷ از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور

شماره های ۱، ۲، ۵ و ۶ را دوستان باید تهیه کنند

شماره ۵ + کپی شناسنامه + کپی کارت ملی باید برابر اصل بشوند و در ۳ نسخه تهیه بشود

به نقل از دوستان

 

 ناامیدازاین دنیا

سلام وقتتون بخیر.دویتان اوقافی چندتاسوال دارم میشه جواب بدین.برای آزمایشات چه معایناتی انجام دادین؟به مشکل داشتن چشم که مادرزادی باشه ایرادمیگیرن؟معاینه دندان هم داشتین؟

میثم

معاینات شنوایی سنجی، بینایی سنجی، ازمایش کامل خون، برا بعضی ها هم به صلاحدید دکتر طب کار نوار قلب، سونوگرافی و تست ریه انجام میشه

معاینه دندان نداشتیم

 

 دیانا

سلام به همه کارایی که امروز انجام دادم

طب کار :شنوایی سنجی،بینایی سنجی،ازمایش قند وچربی و کم خونی و... سابقه بیماری و جراحی و.. که جمعا ۱۶۰شد

ازمایش اعتیاد که سی تومن شد

سو پیشینه هفت وپونصد

تایید مدرک رو هم اضافه کنید که هزینه نداشت ولی کلا یه روز درگیرش بودم البته جواب ازمایش وسو پیشینه موند واسه فردا

 

Nasim به ناز

سلام میشه برای درسهای اختصاصی منو راهنمایی کنید که چه منابعی مطالعه کردید?؟؟?

ناز حوزوی.

تستهای استخدامی زدم کتاباش موجودن

کامپیوتر هم جزوه های درجه یک و دو رو که قبلا کلاس رفته بودم خوندم

با معارف و ادبیات و فقه آشنایی داشتم خودم.لیسانس زبان هم دارم تستهای زبان رو کامل زدم.کتاب خاصی نخوندم

 

سحر

طریقه محاسبه نمره مصاحبه از ۱۰۰:

برای بدست آوردن نمره مصاحبه از ۱۰۰ ابتدا نمره کتبی را در عدد ۷۰ ضرب نموده و سپس عدد بدست امده را از نمره نهایی کسر میکنیم. بعد از آن باقیمانده را بر ۳۰ و ضریب بومی تقسیم میکنیم. به عنوان مثال اگر فردی دارای نمره کتبی ۵۰ و نمره نهایی ۶۲۰۰ باشد و این فرد بومی استان تلقی شود برای بدست آوردن نمره مصاحبه از ۱۰۰ به روش زیر محاسبه میشود:

۵۰ × ۷۰ = ۳۵۰۰ (۱)

۶۲۰۰ - ۳۵۰۰ = ۲۷۰۰ (۲)

۲۷۰۰ ÷ ۳ = ۹۰ (۳)

۹۰ ÷ ۱.۲ = ۷۵ (۴)

بنابراین طبق محاسبات زیر این فرد از مصاحبه نمره ۷۵ از ۱۰۰ را گرفته است.

امیدوارم توانسته باشم کمکی به شما کنم. با تشکر

 

کارشناس اقتصادی موقوفات 

سلام دوستان برای گزینش سیاسی و اعتقادی باید چه مطالبی بخونیم ؟؟ منبع خاصی اگه میدونید راهنمایی بفرمایید .خیلی ممنون و سپاسگزارم

میثم

بنظرم کتاب مصاحبه همین سایت کتاب خوبیه

 

 به آبدانان

ان شاءالله اگه خیره قبول شین. تو بچه های اوقاف دیدم موردایی که نفر دوم قبول شده.

بله من فوق داشتم.

منابعی که خوندم، برای خرد و کلان کتابای ارشد مدرسان شریف رو خوندم به همراه حل تست( خیلی مهمه)

برا ریاضی و آمار چیزی نخوندم ولی خداروشکر اونقد آسون بود که نخونده تونستم ۶۳ درصد بزنم

برا توسعه و بخش و اقتصاد اسلامی کتابای پیام نورو خوندم.

برا توسعه جواب نداد و متاسفانه منفی زدم

البته من چون پایان نامم مرتبط با اقتصاد اسلامی بود، پیش زمینه هاییداشتم برا اقتصاد اسلامی.

برا عمومیم که این پی دی اف ای استخدام رو خوندم که نمونه سوالات آزمونای قبلی بود

بد نبود ولی برا کامپیوتر و دانش و اطلاعات عمومی خیلی خوب نبود.

موفق باشید.

 

 شهین

دوست عزیز مقاله ها و کارهای علمی یک ایتم بود .... اگر امتیاز این مرحله را می گرفتید از رقبا پیشی می گرفتید..... رقیب شما هم شاید مقاله داشته یا امتیاز ازمون و مصاحبه ش از شما خیلی بیشتر بوده...

مردود

رقیبام مقاله نداشتن. من کلی مدارک کامپیوتر و دوره های آموزشی و زبان داشتم اون روز همشون از من تعریف کردن حتی مصاحبه تخصصی شغل که خیلی سخت بود. ولی خب نشد دیگه . خدا بهتر می دونه حتما خیر من در اینجا نبود

 

 س

من نفر اول بودم. مصاحبم خیلی خوب بود تخصصی هم کلی زبان پرسیدن که عالی جواب دادم و توی همون اتاق مصاحبه اون آقاهه گفت خوبه همین رو میگیریم . ولی امروز زنگ زدم گفتن اسمت توی لیست قبولی ها نیست . دارم دیوانه میشم.

 

 شهرام

دوستان ازمونی که ابتدای مصاحبه از ما گرفته شده بود ازمون mbti بود که دقیقا سوالاتش عین سوالای ازمون شرکت های خصوصیه، من دیروز اون ازمون رو دادم و جواب ازمون برام شخصیت مدیر و اداره کننده داده بود. شما هم میتونید از خودتون ازمون بگیرید ببیننید شخصیتتون به رشتتون‌میخوره یا نه؟ ازمون دستگاه های خصوصی innr این ازمون هست و جوابش رو فوری براتون‌میزنه.

 

 حامد

شخصیت شناسی

همان طور که همه‌ی ما می‌دانیم هر فرد یکسری ویژگی‌ها و خلق و خوهایی دارد که تیپ شخصیتی او را شکل می‌دهند. هدف از شناخت بهتر تیپ‌های شخصیتی این است که به توانایی‌ها و همچنین احساسات افراد احترام گذاشته شود.

طبق شاخص شخصیتی مایرز-بریگز یا همان MBTI شانزده تیپ شخصیتی متفاوت وجود دارد که در ادامه توضیح مختصری از هر کدام از آن‌ها ارائه می‌دهیم. به یاد داشته باشید که هر کدام از این حروف در این شانزده تیپ شخصیتی به یکی از ویژگی‌های فردی اشاره می‌کنند.

تیپ شخصیتی ISTP

افرادی سازگار هستند که با شرایط مختلف قادر هستند خود را تطبیق دهند. این تیپ شخصیتی ویژگی‌های از جمله درونگرایی، حسی، منطقی و ادراکی را در خود دارد. این افراد عمل گرا هستند و همیشه خود را به چالش می‌کشند. آن‌ها همیشه دوست دارند به حل و فصل مسائل بپردازند و همچنین افرادی مستقل هستند که بر اساس نظریات خود زندگی می‌کنند نه نظر دیگران. این تیپ شخصیتی بیشتر با افرادی ارتباط برقرار می‌کند که علایقی مشترک بینشان موجود باشد. این افراد ممکن است دوستان صمیمی کمی داشته باشد اما به محدود دوستانی که دارند وفادار هستند. از شغل‌های محبوب این افراد می‌توان به مهندسان کامپیوتر، نجار، تکنسین و … اشاره کرد.

تیپ شخصیتیESTP

این تیپ شخصیتی افرادی باهوش، پر انرژی و نکته سنج هستند که زندگی پر از ریسک را دوست دارند. همچنین از ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به برون گرایی، حسی، منطقی و ادراکی اشاره کرد. این اشخاص رویکردی عملگرا نسبت به مسائل داشته و دوست دارند سریع به نتیجه دست پیدا کنند. آن‌ها دوست دارند برای حل مسائل با انرژی گام بردارند و نظریه‌ها و تئوری ها آن‌ها را خسته می کند. آن‌ها از فعالیت‌های دسته جمعی لذت می‌برند. از شغل‌های مورد علاقه این گروه می‌توان به مشاور مالی، پیمانکار و … اشاره کرد.

تیپ شخصیتی ISTJ

این افراد درونگرا، حسی، منطقی و قضاوت کننده هستند. این تیپ کم‌ حرف بوده و بیشتر در خودش است. وقت‌شناس، دقیق و منظم است. می‌تواند به خوبی تمرکز کند و پرت کردن حواس این تیپ کار سختی است. بسیار منطقی بوده و بر انجام صحیح و به موقع کارها تاکید دارند. بر مبنای اصول خود عمل می‌کنند. از رعایت کردن اصول و قوانین در تمامی ابعاد زندگیشان لذت می‌برند. وفاداری و پیروی از سنت‌ها برای آن‌ها اهمیت بالایی دارد. آن‌ها همچنین کار در جمعی کوچک را ترجیح می‌دهند زیرا گروه‌های چند نفره باعث عدم تمرکز آن‌ها می‌شود.

تیپ شخصیتی ESTJ

این گروه مدیران عالی هستند که در مدیریت امور و گروهی از افراد بهترین عملکرد را خواهند داشت. از ویژگی‌های اصلی این گروه می‌توان به برون گرایی، حسی، منطقی و قضاوتی اشاره کرد. این افراد عملگرا و واقع بین بوده و به حقایق بها می‌دهند. قاطع، مصمم هستند و همیشه سعی دارند به تصمیمات خود جامه‌ی عمل بپوشانند. این تیپ معتقد است که راهش بهترین است. صریح، صادق و رک است. او می‌تواند ناشکیبا باشد و ممکن است در شنیدن نظرات دیگران و درک احساسات خود و دیگران با دشواری روبرو باشد. ظاهر سختی دارد اما درونش لطیف و ملایم است و با کسانی که به آن‌ها اعتماد کند بسیار ملایم است.

تیپ شخصیتی ISFP

این افراد مرزی بین تفریح و کارشان وجود ندارد. آن‌ها اغلب ساکت، محطاط، محافظه کار و فروتن هستند. این تیپ در لحظه زندگی می‌کند و زندگی را به صورت ساده دوست دارند. برای این گروه روابط هماهنگ از درجه اهمیت فراوان بر خوردار است. این شخص، صمیمی، آرام و مهربان است و اغلب نیازهای دیگران را مقدم بر نیاز های خود محسوب می کند. آن‌ها هنرمندانی انعطاف پذیر هستند که همیشه آماده‌ی تجربه موضوعات جدید و کشف نشده هستند. همچنین آن‌ها عقاید و نظریات خود را به دیگران تحمیل نمی‌کنند.

تیپ شخصیتیESFP

آن‌ها برونگرا، حسی و احساساتی هستند. اجتماعی و خونگرم هستند. از زندگی ، فعالیت در کنار مردم و از حضور مردم لذت می‌برند.در محل کار خود، افراد واقع بینی هستند ولی همزمان سعی می‌کنند محل کار شادی داشته باشند. عقل سلیم به آن‌ها امکان می‌دهد که با اشخاص و با امور به خوبی کنار بیایند. انعطاف پذیر هستند و به راحتی با افراد و محیط های جدید سازگاری پیدا میکنند. دوست دارند مهارت‌های جدید را در کنار دیگران یاد بگیرند. همچنین این گروه دوست دارد در فضایی مهیج با اشخاصی دوستانه و پر انرژی کار کند. تنوع را دوست دارد و شغلش را به سرعت تغییر می‌دهد.

تیپ شخصیتی ISFJ

این افراد درونگرا، حسی، احساسی و قضاوت کننده هستند. آن‌ها افراد بسیار خونگرمی هستند که همیشه آماده مراقبت از دیگران هستند. همچنین بد نیست بدانید این تیپ دوست دارد به دیگران خدمت کند و همیشه به حرفه‌ای که دارد وفادار هستند. آن‌ها اشخاصی دقیق، کوشا و زحمت کش هستند. افرادی وفادار هستند که به احساسات و جزئیات افرادی که برایشان مهم هستند اهمیت می‌دهند. همیشه سعی می‌کنند تا محیط کاری و خانوادگی گرم و دوستانه‌ای به وجود آورند.

تیپ شخصیتی ESFJ

این افراد برون گرا، حسی، احساسی و قضاوت کننده هستند. این افراد همیشه مشتاق به کمک کردن به دیگران هستند. به شدت اجتماعی بوده و وقتی از دیگران فاصله می‌گیرد بی‌قرار می‌شود. او به نیازهای دیگران بیش از نیازهای خود بها می‌دهد. این تیپ به معیارهای اجتماعی توجه دارد و نگران جایگاه خود در جامعه است. تمایل به همکاری با دیگران برای انجام دقیق و به موقع وظایف دارند. وفادار هستند حتی در مسائل جزئی. دوست دارند که مورد نیاز باشند و از کارشان تشکر و قدردانی شود.س

تیپ شخصیتی INTP

همیشه برای آنچه که برایشان جالب است سعی دارند دنبال توضیحات منطقی باشند. این افراد اهل نظریه و تئوری بوده و از فعالیت‌های فکری بیش از روابط اجتماعی لذت می‌برند. آن‌ها افرادی آرام، انعطاف پذیر و سازگار با شرایط هستند. برای حل مشکلات مورد علاقه‌شان دارای توانایی و تمرکز بالایی هستند. انتقادگر، تحلیلگر و دقیق هستند. این افراد بدون تفکر چیزی را قبول نمی‌کنند. از ویژگی‌های این گروه می‌توان به درونگرایی، شهودی، منطقی و ادراکی اشاره کرد. آن‌ها مخترعین نوآوری هستند که هیچگاه از علم و دانش سیر نمی‌شوند.

تیپ شخصیتی ENTP

آن‌ها برونگرا، شهودی، منطقی و ادراکی هستند. اشخاص پر انرژی، باهوش، هوشیار و اهل صحبت کردن هستند. مهارت خاصی در حل مسائل جدید و چالش برانگیز دارند. این افراد مهارت تحلیلی فراوانی دارند و می‌تواند مسائل مختلف را حل و فصل کنند. این افراد در ایجاد فرصت‌های فکری مهارت دارند، و می‌توانند تحلیل استراتژیک در سطح عالی ارائه کنند. به راحتی می‌توانند به مقاصد افراد پی ببرند. کارهای روتین و عادی آن‌ها را خسته می‌کند. آن‌ها همیشه دنبال فرصت‌ها و کارهای جالب و جدید هستند.

تیپ شخصیتی INTJ

این افراد درونگرا، شهودی، منطقی و قضاوت کننده هستند. افراد مستقل و با انگیزه‌ای هستند که در رسیدن به اهداف خود مصمم هستند. الگوهایی ذهنی برای خود تعیین می‌کنند که می‌گوید در شرایط مختلف چگونه باید باشند. زمانی که متعهد به انجام کاری شوند، آن را با سازماندهی و نظم انجام خواهند داد. آن‌ها در انجام کارها روش‌های مخصوص خودشان را داشته و به آن‌ها اطمینان دارند. افراد مستقلی هستند که هر نظر و ایده‌ای را به راحتی قبول نمی‌کنند. توقع آن‌ها از خود و دیگران بالا است. آن‌ها همچنین اندیشمندان استراتژیکی هستند که برای هر موضوعی برنامه‌ای دارند.

تیپ شخصیتی ENTJ

این افراد برونگرا، شهودی، منطقی و قضاوت کننده هستند. شخصیتی فعال، پر انرژی، مطمئن و با صلاحیت دارند. این گروه طبیعتاً به جاهایی می‌روند که بتوانند در آن مسئولیت داشته باشند و با استفاده از منابع به هدف‌های بلند مدت خود برسند. او شخصی با علم و اطلاعات است. دوست دارند در بحث‌های روشنفکرانه شرکت کنند. این تیپ از اشخاصی که آن‌ها را به مبارزه می‌طلبد استقبال می‌کند و برای کسانی که این کار را نمی‌کنند احترامی قائل نیست. در محل کار او دوست دارد مسئول باشد، و می‌تواند رهبر موفقی باشد. او می‌تواند مشکلات سازمان را شناسایی کند و راه‌حل‌های ابتکاری برای کوتاه مدت و بلند مدت ارائه نماید.

تیپ شخصیتیINFP

این تیپ شخصیتی شامل چهار ویژگی درونگرایی، درک شهودی، احساس و قوه‌ی ادراک است. افراد این تیپ ایده‌آل گراهایی با قوه‌ی خیال‌ پردازی بسیار هستند که محرک اصلی آن‌ها ارزش‌ها و باورهای شخصیشان است. همچنین این افراد برای اصالت‌های خود ارزش بسیار زیادی قائل هستند و دوست دارند در کاری که انجام می‌دهند پیش رو باشند. از شغل‌های محبوب این افراد می‌توان به هنر و طراحی، کسب و کار و مدیریت، مراقبت‌های درمانی و … اشاره کرد.

تیپ شخصیتی ENFP

این افراد برونگرا، شهودی، احساسی و ادراکی هستند. پر از اشتیاق و ایده‌های جدید هستند. زندگی را پر از فرصت‌ها می‌بینند. به سرعت بین وقایع و اطلاعات ارتباط برقرار می‌کنند و با اطمینان بر اساس الگوهایی که مشاهده می‌کنند، پیش می‌روند. خواهان تایید دیگران بوده و به راحتی از دیگران قدردانی و حمایت می‌کنند. افراد انعطاف پذیری بوده و از قدرت کلام و بداهه گویی خوبی برخوردارند. همچنین آن‌ها معاشرتی، پویا و شاداب هستند و اغلب از خلق و خوی خوبی بر خوردارند.

تیپ شخصیتی INFJ

این گروه درونگرا، شهودی، احساسی و قضاوت کننده هستند. این افراد ساکت، مهربان، هستند و قلبی رئوف دارند. شخصیت پیچیده آن‌ها اغلب اسباب حیرت دیگران را فراهم می‌سازد. این تیپ شخصیتی از تصور و تخیل غنی برخوردار است و به احساسات و انگیزه‌های دیگران بها می‌دهد. آن‌ها به الهامات و ایده‌آل‌های خود وابسته هستند. آنها در تمام امور شامل روابط، ایده‌ها و حوادث، به دنبال معنا و مفهومی هستند. این افراد به منافع دیگران نیز اهمیت می‌دهند و همیشه دوست دارند به دیگران انگیزه دهند.

تیپ شخصیتی ENFJ

این گروه از افراد برونگرا، شهودی، احساسی و قضاوت کننده هستند. آن‌ها رهبران انگیزشی هستند که می‌توانند با سخنان خود بر روی دیگران تاثیر بگذارند. در محل کار جاه طلب بوده و دوست دارند برای رسیدن به خواسته‌هایشان تلاش کنند. آگاه، منظم، هدف‌گرا و قاطع هستند و از دیگران هم همین انتظار را دارند. این تیپ خود را می‌تواند به خوبی ابراز کند و در حرف زدن راحت است و قدرت کلامی قوی دارند. این تیپ به خوبی متوجه خواسته‌های دیگران می‌شود

 

 

 مهدی

مصاحبه تخصصی که پنج نفر بودن سوال کردن؟

ماهی

نه روان شناس اولیه.

مصاحبه تخصصی باز تغییر داد این سوالشو

گفت ایا با سازمان اشنایی داشتی

گفتم نه تازه اشنا شدم.

 

 کاربر

دوستان کسی میدونه هر کدوم از آیتم های مصاحبه چند نمره داره ومصاحبه کلا چند نمره داره ؟

میثم

مصاحبه که کلا ۱۰۰ نمره داره مثل ازمون کتبی ولی در اخر در ضریب ۳. ضرب و میشه ۳۰ نمره

اینکه ایتم هاش چند نمره ای باشن اطلاعی ندارم

 

 شهین

سلام دوستان منم دوشنبه ۹ رفتم مصاحبه.... برخلاف دوستمون که گفت زبان خوب بوده .... برای من زبان خیلی سخت بود.... مصاحبه عمومی اون اقای مسن که بیشتر ادم به حرف می گرفت تا شخصیت ادم تجزیه و تحلیل کنه در کل نمی شد چیزی فهمید ولی من راضی بودم.... در ضمن این اقا بسیار تبحر داشت و این قسمت بسیار هم اهمیت داشت اینو کارمندای اونجا گفتن.... این اقا شخصیت ادما را کاملا درست تجزیه و تحلیل کرد.

 

 شهرام

دوستان سوالات زبان اینگلیسیش خیلی راحت بود یعنی یه جوری بود که حتی اگه صفر هم میبودی میتونستی جواب بدی.

من با این که اینگلیسیم خوب نبود راحت همه سوالاتش رو جواب دادم. تنها بخشی بود که برام راحت و لذت بخش بود.

قسمت روان شناسیش هم یه اقای جوانه که خیلی خوش برخورد بود و قشنگ با من صحبت میکرد و به نظرم اون هم به خوبی پشت سر گذاشتم بر خلاف شخصیت شناسی عمومی که یه اقای مسنی بود که سوالات خیل عجیبی میپرسید از ما که شاید بگم بدترین قسمتش همون بود.

قسمت تخصصی هم که والله از من سوالاتی که میپرسید سخت بود برام ولی سوالات خودم رو که با دوستانم مقایسه میکنم به نظرم سوالات برای اونا راحت تر بوده.

کامپیوتر هم که چیز خاصی نپرسید فقط ورد بود خدا رو شکر با وجود این که من این همه رفتم اکسل و اکسس رو به سختی یاد گرفته بودم ولی شانس اوردم که ورد بود.

توکل بر خدا خودم از خودم راضی بودم انشالله هرچی قسمت باشه

 

 بانومیم

سلام مصاحبه ماسوالات تخصصیش سخت بود.من تخصصی روخراب کردم بقیه اش راحت بود.ولی حس کردم اصل کارروانشناسیه حتی تواتاقی هم که سوالات تخصصی رو میپرسیدن دوتاروانشناس بودن که آدمو تحت نظرداشتن.دومرحله روانشناسی هم که داشت به جزتستهای روانشناسی

 

 حسابداری

خوش ب حالتون .میتونید از مصاحبه روانشناسی چنتا سوالش رو برامون بگید؟زبان در چه حدی بود؟مثلا ی اصطلاح تخصصی از رشته پرسیدن و از شما خواستن که ب انگلیسی توضیح بدید؟

کاربر

اون حالات و روحیات خودتونن مهم نیست.تنها دقتش اینه که دو قسمته.قسمت دوم دوباره سوالات ق اوله به شکل دیگری بیان کرده دو جور نزنید...

زبان فک نکنم در اون حد باشه متن انگلیسی مینویسه ترجمه باید کنی ما بقی کلمه است

 

 دیانا

سلام به همه

مصاحبه گروه اقتصاد تموم شد وما اخرین گروه بودیم

برخورد همه مصاحبه گرها عالی بود وبه ارامش دعوت میکردن وکمک میکردن استرس نداشته باشی

فک کنم رشته های دیگه فقط تخصصیهامون فرق کنه و روانشناسی وروانشناختی هامون مث هم باشه

لغات تخصصی رشته تون رو بخونین چه برای زبان وچه برای مصاحبه تخصصی رشته تون

کار اوقاف چیه واینکه چرا میخواین بیاین اوقاف

اگه همسرتون بعد از چند وقت ممانعت بکنه ایا دیگه سرکار میرین یانه

بالا دستتون کار خلاف بخواد ازتون چیکار میکنید

امیدوارم کمکتون کنه

اینا چنتا سوالی بود که بین همه مشترک بود

 

 ماهی

راحت برید چیزخواستی نیست ۱۵نفر بودیم.

من که کلی استرسی بودم اصلا استرس خبری نیست راحت ۸۸ تا سوال روانشناسی در بیست دقیقه

زبان که اول معرفی بعد سوال متن مینویسه

میگه ترجمه کن میگه درمورد مطلبی دوست داری حرف بزنی بزن. اصطلاحات حقوقی میگه ترجمه کن فارسی حرف میزد برا من که اصلا گوش نمیداد با گوشیش بازی میکرد وعذر خواهی میکرد که مسئله مهمی است فقط در همین حد متوجه بود که دارم انگلیسی حرف میزنم فارسی نمیگم. کامپیوتر فقط تایپ فونت واندازه وپرینت ده صفحه بزن برام از صفحه فلان وحذف پوشه.کنترل پنل .وسط چین.

 

 آرامش

راستی دوستان مصاحبه روانشناسی هم در حد یکربع بیست دقیقه هست که میرسن تو اتاق روانشناس باهاش صحبت میکنید.اولش که رفتیم از هممون تست روانشناسی گرفتن .پرسشنامه ای بود با ۸۸ سوال و بیست دقیقه وقت داشتیم جواب بدیم.کامپیوتر هم عملی بلد باشین هم حفظی مثلا میپرسن سیستم عامل چیه.نرم افزار چیه؟انواع حافظه

lpچیست.outlookچیست.در حد سطحیه و اصلا سخت نیست.از من اجزای کنترل پول رو پرسیدن.برین کنترل پنل و تنظیمات تک تکشون رو یاد بگیرید.موفق و موید باشید.اگه سوالی داشتید بپرسید جواب میدم

 

 ارامش

دوستانی ک مصاحبه نرفتید من به عنوان کسی ک مصاحبه رفته میخوام نظرم رو بگم.واقعا اول دوم یا سوم بودن مهم نیست.اون روز میتونه همه چی رو تغییر بده.حالا میفهمم که چرا نفرات اول تا سوم رو نمیخوان بگن.واژه های معروف رشته تون رو ب انگلیسی بلد باشید.من میدونستم اول نیستم کمی تو روحیه ام تاثیر بد گذاشته بود ولی آخر مصاحبه فهمیدم این روز میتونه سرنوشت ساز باشه.خودتون باشید استرس ب خودتون راه ندین البته کمی استرس طبیعیه. اگه سوالات براتون سخت بود بازم نا امید نشید شاید رقیبتون هم سوالات رو خراب کرده باشه .روانشناسی هم امتیاز داره از این موضوع غافل نشید در کل همه تلاشمون بکنید.فقط تحت هر شرایطی نا امید نباشید.موفق باشید

 

 به fafa

مصاحبه شما چقد طول کشید؟ ساعت چند تموم شدید؟چند نفر بودین؟

Fafa

چندتا اتاق باید برین مصاحبه کنید

من به آقایی که اسامی رو میخوند گفتم بلیط برگشت دارم خواهشا منو زودتر داخل بفرستین

اونم خیلی همکاری کرد اولین نفر مصاحبه رو تموم کردم تاساعت ۱۲ مصاحبه من طول کشید

فکر کنم ۱۸ نفر بودیم دقیق نمیدونم

 

 اقتصاد

سلام امروز مصاحبه ما تموم شد

مرحله اول ۸۸ تست روانشناسی دو گزینه ای در ۲۰ دقیقه

مراحل بعدی منظم نبود هر کسی مرحله بعدیش فرق می کرد

مرحله بعد زبان بود

به انگلیسی میگه خودتو معرفی کن

گرایش رو می پرسه

یه اصطلاح میگه تعریف کن مثل تورم gdp رکود

به انگلیسی سوال میپرسه دلیل مشکل اقتصاد امروز چی هست؟

یه جمله فارسی بهت میده میگه انگلیسش رو بو

مرحله بعد کامپیوتر هست پسوند ورد اکسل اکسس پور پوینت

کاربرد ورد اکسل اکسس پور پوینت

یه فایل ورد درست کن حاشیه بزار صفحه رو برعکس کن تایپ کن

کارید کنترل پانل

مرحله بعد مصاحبه عمومی و شخصیتی هست

از خانواده و میزان تحصیلات بگو تا الان چیکار کردی

مرحله بعد مصاحبه تخصصی هست بیشتر از اوقاف و اهدافش بحث اجاره شرایط عقد اجاره .

مرحله بعدی هم مصاحبه روانشناسی تقریبا ۱۵ دقیقه باهاتون صحبت می کنن نکات قوت و ضعف . اگه ریست کار غیر قانونی بخواد چیکار میکنی

یه مرحله هم پژوهشی هست آگه مقاله داشته باشی از ش در موردش سوال میپرسه

پایان نامه لازم نیست

صبحانه بخورید چون فقط کیک و ابمیوه میدن

نهار هم میدن ۱۲ تا ۱

کارت ملی فراموش نشه

در آخر موفق باشین

 

 Fafa

سلام

سوالات مصاحبه من:

BOTقرارداد

قبض و قباض چیه

Npvچیه

توجیه اقتصادی چیه

دوره بازگشت سرمایه چیه

زبان گفت

خودتو معرفی کن

گرایشت چیه

مشکل اقتصاد کشور چیه

رکود تعریف کن

اینها به انگلیسی پرسبد و جواب دادم

کامپیوتر:

گفتم ویندوز این سبستم چیه

Cpuچیه

برای ارائه مطلب از چی استفادا میکنیم

چندتا عدد داریم میخوایم جمعش کنیم از چی استفاده میکنیم

فایل ذخیره کن

 

 Fafa

سوالات مصاحبه امروز به نقل ار یکی از دوستان:

زبان:خودتو معرفی کن. تورم و gdpبه انگلیسی تعریف کن .تا حالا شیراز رفتی

کامپیوتر:متن تایپ کن. فونتشو تغییر بده. پسوند وورد و پاورپوینت چیه. ساعت سیستم رو تغییر بده

تخصصی:اقتصاد مهندسی چیه. نرخ مرکب و ساده چیه. ارکان اجاره . امید ریاضی چیه. فسخ قرارداد چیه. Bot چیه

 

 میثم

سلام مصاحبه هفت مرحله بود ک اولش ی فرم سوال بود که ۸۸ تا سوال بود برای شناسایی تیپ شخصیتی مرحله دوم زبان تخصصی که شامل معرفی خودتون و چندتا کلمه که باید معادل انگلیسیش رو بگین یا برعکس و درنهایت اصلاحات اقتصادی مثل تورم

تو مرحله ای سی دی ال سوالات تشریحی و عملی میپرسن، تو مرحله پژوهشی سوالاتی درباره پایان نامه مثل نتایجش نمرتون و ... میپرسن

دو مرحله روانشناسی دارن که سوالاتی درباره انگیزتون شغل اعضای خانوادتون و اینکه مافوقت کار غیر قانونی ازت بخواد و ... میپرسن و ی مرحله تخصصی که سوالات تخصصی رشته اقتصاد و درباره اوقاف و یا ترکیب از دوتاشون مثلا تو حوزه سرمایه گذاری میپرسن.

شرمنده دیر اطلاع رسانی کردم

 

Fafa

یکی از دوستانی که مصاحبه رفته سوالات مصاحبه رو گفته اینجور بوده

۱_ ۸۰ تست روانشناسی در ۲۰ دقیقه

۲ رونشناسی پرسیده در مورد ازدواج و شعار زندگی و ...

۳ سابقه پژوهشی و سوال در مورد پایانامه

۴ کامپیوتر. ی متن داده که پرینت کن و وسط چین کن و حاشیه بذار

۵ سوالات عمومی. اگر ۵۰۰ میلیون داشته باشی چکار میکنی. از زمان فارغ التحصیلی تا حالا چکار کردی

۶ مهارت شغلی.وقف چیه. کار سازمان اوقاف. پیشنهادت واسه سازمان چییه. توی زمینه دانش بنیان ی پیشنهاد واسه سازمان بده. قرارداد botچیه.ارکان اجاره چیه.آربیتراژ چیه

 

 Fafa

وظایف کارشناس اقتصادی موقوفات:

۱ شناسایی ظرفیتها و فرصتهای اقتصادی شهرستان

۲ تهیه برنامه اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه

۳ اقدام جهت وصول مطالبات موقوفات

۴ بررسی و اعلام نظر در خصوص اسناد مالی پروژه ها

۵ ثبت و بروز رسانی اطلاعات مربوط به مورد اجاره و اجاره کننده و مبلغ اجاره

۶ نظارت بر میزان بهره وری بر اساس شاخصهای ابلاغی

۷ کنترل و نظارت بر عملکرد کلیه طرحها و پروژه های عمرانی

۸ اقدام جهت وصول مطالبات موقوفات

۹تهیه و تنظیم پیش نویس سند اجاره موقوفات.

اینها رو از مسول امور اقتصادی اوقاف شهر خودمون گرفتم

به صورت کلی وظیفه کارشناس اقتصادی تعیین اجارات موقوفات و ارزیابی پروژه ها مربوط به اوقاف است

تمام سازمانهای اوقاف کشور هم از نرم افزار کامفار واسه ارزیابی پروژه استفاده میکنن

 

 الهام

مصاحبه صبح به تست‌های روانشناختی گذشت.

عصر هم یه مصاحبه نیم ساعته تخصصی.

زبان حتما می‌پرسن. یا میگن یه قسمت از یه مقاله انگلیسی رو بخونید. یا میگن به انگلیسی در مورد پایان‌نامتون مثلا توضیح بدین.

اینو یکی از بچه های راه و شهرسازی که صبح مصاحبه داشته تو پیج راه و شهرسازی نوشته بود

 

شهرام

سلام این آیتمهای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان رو توی نت دیدم ۱ تا ۵ نمره دارن. شاید دقیقا آیتمهای ما نباشه ولی بازم بد نیست بدونین

آراستگی ظاهر

نحوه برخورد و آداب معاشرت

اطلاعات عمومی و شناخت محیط اجتماعی

تمایل به مشارکت اجتماعی

دلایل انتخاب شغل معلمی

علم دوستی و مطالعه

مهارتهای فناوری اطلاعات

فن بیان

روحیه و اخلاق معلمی

مسئولیت پذیری و تعهد به کار

آرامش عمومی

متانت و وقار

چگونگی پردازش سوالات

ثبات در ارائه نظرهای خویش

آینده نگری درباره خویش

قدرت تحلیل و تبیین مسائل

توانایی برنامه ریزی تصمیم گیری سازماندهی

اعتماد به نفس توانیی مدیریت و رهبری

انعطاف پذیری و انتقادپذیری

مهارتهای تفکر و حل مسئله

 

برای برگشت به صفحه اصلی تجربیات سازمان اوقاف و امور خیریه اینجا کلیک کنید

 

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ