زمینه اشتغال ۳ هزار نفر در شهرستان گلپایگان و خوانسار

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه مشکلات سرمایه‌گذاران بررسی و به عنوان مصوبه تلقی شد که پس از اجرایی شدن مصوبات ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در سطح شهرستان را شاهد خواهیم بود که زمینه اشتغال ۳ هزار نفر در شهرستان را فراهم می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، علی بختیار امشب در جلسه مشترک کارگروه اشتغال خوانسار و گلپایگان اظهار کرد: برای رشد سرمایه‌گذاری، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال دو شهرستان اقداماتی متعددی در استان صورت گرفته است.

وی گفت: امروز جلسه‌ای برای رفع مشکل سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی فعال دو شهرستان با حضور ۱۰ نفر از مدیران استان برگزار شد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه مشکلات سرمایه‌گذاران بررسی و به عنوان مصوبه تلقی شد که پس از اجرایی شدن مصوبات ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در سطح شهرستان را شاهد خواهیم بود که زمینه اشتغال ۳ هزار نفر در شهرستان را فراهم می‌سازد.

وی گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی شهرستان گلپایگان سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری تشویق و ترغیب می‌شوند.

بختیار خاطرنشان کرد: فروردین ماه سال آینده تعداد زیادی از پروژه‌ها در سطح ۲ شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: فاز ۳ سردساز خودرو در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع کلنگ زنی شد که با صرف اعتبار ۴۰ میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد با راه‌اندازی این پروژه در فروردین ماه سال آینده زمینه اشتغال ۳۵۰ نفر فراهم می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون شرکت سردساز خودروی گلپایگان ۹۰ درصد کولر محصولات ایران خودرو را تامین می کند، این شرکت با داشتن ۴۰۰ نیروی انسانی و با ظرفیت تولید ۷۰۰ هزار در حال فعالیت است، با توجه به تحریم‌ها تعدیل نیرو نداشته است.

منبع: خبرگزاری فارس

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ