رقابت ۹ هزار و ۹۶۳ داوطلب یزدی در هشتمین آزمون استخدامی

یزد معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: در هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاههای اجرایی کشور در یزد تعداد ۹ هزار و ۹۶۳ نفر رقابت می کنند که از این تعداد ۶۶۹ نفر جذب دولت در استان می شوند .

«جعفر رحمانی شمسی» در این باره گفت: این آزمون روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه توسط سازمان سنجش آموزش کشور در حوزه‌های یزد، مهریز، میبد و اردکان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۰ نفر از ناظران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان نمایندگان سازمان اداری و استخدامی بر حسن اجرای این آزمون نظارت خواهند داشت.

این مسئول افزود: در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۶۹۹ نفر ظرفیت استخدامی مربوط به ۱۶ دستگاه اجرایی برای استان یزد در نظر گرفته شده است که بیشترین ظرفیت استخدام با ۵۰۴ سهمیه مربوط به ادره کل آموزش و پرورش است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، رحمانی شمسی در پایان نیز گفت: برگزاری آزمون سراسری استخدام فرصت خوبیست که دانش آموختگان برتر دانشگاه ها در یک رقابت و فرصت برابر وارد دستگاه های اجرایی شوند که از این طریق بدنه دولت تقویت خواهد شد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده صفحه استخدام فراگیر اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ