رقابت ۲۴ هزار و ۲۱۳ اصفهانی در هشتمین آزمون استخدامی کشور

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان با بیان اینکه هشتمین آزمون استخدامی کشور در ۱۱ شهر اصفهان برگزار می شود، گفت: در کل استان اصفهان ۲۴ هزار و ۲۱۳ نفر در این آزمون با هم به رقابت می‌پردازند.

حمیدرضا ایروانی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور روزهای پنجشنبه و جمعه همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در کل کشور، ۵۴۴ هزار و ۶۷۶ نفر در ۱۸۹ شهر در این آزمون شرکت می‌کنند، افزود: در استان اصفهان ۲۴ هزار و ۲۱۳ نفر در ۱۱ شهر استان با هم به رقابت می‌پردازند.
رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان افزود: به غیر از شهر اصفهان که در سه حوزه امتحانی دانشگاه‌های اصفهان، غیرانتفاعی شهید اشرفی اصفهانی و آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) این آزمون برگزار می‌شود، شهرستان‌های خمینی‌شهر، زرین‌شهر، سمیرم، شاهین‌شهر، فلاورجان، شهرضا، کاشان، گلپایگان، مبارکه و نجف‌آباد نیز دیگر حوزه‌های امتحانی هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور هستند.

ایروانی توضیح داد: ۱۰ هزار و ۸۲۳ نفر در شهر اصفهان در این آزمون شرکت می‌کنند که ۶۸۸۶ نفر در دانشگاه اصفهان و مابقی در دو حوزه دیگر شهر اصفهان با هم به رقابت می‌پردازند.

۱۹۰۸ نفر سهمیه استخدام استان اصفهان

وی با بیان اینکه سهمیه پذیرش در کل کشور ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر استخدام در ۲۴۰ شغل است، تصریح کرد: در این آزمون ۱۹۰۸ نفر سهمیه استخدام استان اصفهان در دستگاه‌های اجرایی مختلف است که بیشترین تعداد استخدامی مربوط به آموزش و پرورش با ۱۷۰۲ نیرو است.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در برگزاری آزمون در اصفهان با بیان اینکه شروع فرآیند آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح روزهای پنج‌شنبه و جمعه است، اظهار کرد: درب ورود به جلسه آزمون نیم ساعت پیش از شروع بسته خواهد شد، بنابراین داوطلبان باید زودتر به محل آزمون مراجعه کنند.

ایروانی گفت: توزیع کارت ورود به آزمون آغاز شده و همچنان تا پیش از شروع آزمون ادامه دارد. همچنین باجه رفع نقص در دانشگاه اصفهان فعال است و داوطلبان تا صبح روز جمعه می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکلی به این باجه مراجعه کنند.

داوطلبان هیچ وسیله اضافی همراه نداشته باشند

وی در خصوص تمهیدات لازم برای پیشگیری از کرونا در برگزاری آزمون، یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی برای داوطلبان الزامی است.

ایروانی افزود: داوطلبان به غیر از شناسنامه و یا کارت ملی و وسایل ضروری برای آزمون از همراه داشتن هرگونه وسایل غیر ضرور و اضافی همچون، تلفن همراه، کتاب، کیف و ... خودداری کنند، چراکه همراه داشتن وسایل اضافی در جلسه آزمون ممنوع است و در شرایط کرونایی توصیه اکید داریم که داوطلبان هیچ وسیله اضافی همراه نداشته باشند.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده صفحه استخدام فراگیر اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ