رقابت بیش از ۷ هزار داوطلب استان بوشهر در هشتمین آزمون فراگیر

 هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور مانند همزمان با دیگر نقاط صبح امروز در استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در استان بوشهر گفت: هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور دو روزه است و روز نخست آن، ساعت ۹ صبح امروز آغاز شد و فردا نیز در همین ساعت آغاز می‌شود.

علی پاکیزه افزود: در استان بوشهر ۷ هزار و ۳۱۰ نفر داوطلب شرکت در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی هستند که از این تعداد ۴ هزار و ۸۸۲ نفر زن و دو هزار و ۴۲۸ نفر مرد هستند.

او ادامه داد: این آزمون در دانشگاه خلیج فارس بوشهر، دانشگاه آزاد اسلامی عالی‌شهر و دانشگاه پیام نور بوشهر برگزار می‌شود.

نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در استان بوشهر بیان کرد: داوطلبان باید یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند تا تجمع نشود و غیر از وسایل ضروری مانند مداد، پاک‌کن و خودکار از آوردن وسایل اضافی به ویژه تلفن همراه پرهیز کنند. همچنین داوطلبان باید با ماسک بر سر جلسه حاضر شوند و یک یا دو ماسک اضافی و یک کیسه پلاستیکی همراه خود داشته باشند.

پاکیزه با اشاره به رعایت موارد بهداشتی در محل آزمون، عنوان کرد: محل برگزاری آزمون دارای سامانه تهویه است و پنجره‌ها نیز باز خواهند بود، فاصله بین صندلی‌های داوطلبان هم یک و نیم متر و گاه بیشتر در نظر گرفته شده است.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده صفحه استخدام فراگیر اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ