دست وزارت ورزش باید برای استخدام قهرمانان باز باشد

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: دست وزارت ورزش و جوانان باید برای استخدام قهرمانان باز باشد و هنوز امید به برگشتن بهمن نصیری هم وجود دارد.

علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی، درباره علت عدم استخدام بهمن نصیری با توجه به قولی که توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه وقت به وی داده شده بود، به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: برای استخدام بهمن نصیری آقای نوبخت قول هایی دادند که اتفاقا عملی هم شد و دستور لازم را به استان مربوطه دادند که این ورزشکار اعتبارات لازم را برای استخدام دارد اما یکسری کاغذبازیها مانع از این اتفاق شد. فکر می کنم برای این قیبل کارها نیاز به اصلاح قوانین وجود دارد و وزارت ورزش و جوانان باید دستش هم برای استخدام قهرمانان باز باشد. مگر تعداد این ورزشکاران که مدال آور هستند بیش از ۴۰ یا ۵۰ نفر می شود؟ حداقل به این شکل از قهرمانان تقدیر کنیم.

وی درباره احتمال بازگشت این ملی‌پوش افزود: بهمن نصیری مهاجرت کرده اما هنوز تابعیت ایرانی دارد. بهمن فرزند ایران است و در گذشته ۳ سال بخاطر عرقی که برای کشورش داشت ماند و مدال گرفت، سهمیه المپیک را به دست آورد و بنابراین با این کار چیزی از ارزش های او کم نمی شود. تمام تلاش هم را کردم اما در حق بهمن کم لطفی شد. هنوز تا بازی های آسیایی هانگژو فرصت داریم و وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک پیگیر این ماجرا هستند.

سهرابیان در خصوص احتمال تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو بیان کرد: کمیته ملی المپیک هنوز در این رابطه چیزی به ما اعلام نکرده است و بنابراین برنامه های خودمان را برای حضور موفق در این بازی ها ادامه خواهیم داد.

منبع : خبرگزاری برنا

برای مشاهده صفحه ی استخدام وزارت ورزش و جوانان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ