درخواست انتقال ۴ هزار نفر از فرهنگیان در شهرستان های استان تهران

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از درخواست انتقال بیش از ۴ هزار نفر از همکاران فرهنگی در شهرستان های استان تهران خبر داد.


به گزارش خبرنگار بازارکار به نقل از مهر، یوسف بهارلو در جمع خبرنگاران با اشاره به مرحله اول ( انتقالات عادی ) و آغاز فرایند ثبت نام متقاضیان نقل و انتقالات از ابتدای اسفند ماه سال ۹۷ ، در سامانه enteghal.medu.ir گفت: این فرایند تا تا پایان اردیبهشت ۹۸ ادامه داشت که در این مرحله بالغ بر ۴ هزار نفر از فرهنگیان محترم این استان ، درخواست انتقال به شهر تهران و سایر استان ها را داشته اند.
وی افزود: پس از بررسی های انجام شده ، با تعداد حدود ۸۱۰ نفر از آنان موافقت به عمل آمد که تعداد ۷۰۰ نفر انتقال موقت سال قبل بوده که با تمدید انتقال آنان برای یکسال دیگر موافقت شد.
ین مقام مسئول با اشاره به درخواست انتقال داخل استانی چیزی حدود ۶۰۰ نفر از فرهنگیان در مرحله نخست اظهار داشت: به دلایل شرایط مورد نیاز مناطق ۲۱ گانه شهرستان های استان تهران تنها با انتقال ۵۰ نفر از این عزیزان موافقت شد.
بهارلو با تاکید بر کمبود نیروی انسانی در شهرستان های استان تهران تصریح کرد: ایجاد شرایط مساعد جهت تدریس همکاران محترم فرهنگی در استان از جمله دغدغه های جدی ماست که متاسفانه بدلیل کمبودهای موجود با مشکلات جدی مواجه می باشیم .
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان با اشاره به زمان نقل و انتقالات اضطراری فرهنگیان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانبندی وزارت متبوع ،امکان ثبت درخواست برای متقاضیان نقل و انتقالات اضطراری از تاریخ ۱۲ شهریور ماه سال جاری در سامانه enteghal.medu.ir فراهم و نتایج بررسی درخواست ها در ۲۸ شهریور ماه اعلام می شود.
گفتنی است، افرادی که مناطق محل خدمت با انتقال آنان موافقت ننموده اند در تاریخ ۲۳ شهریور ماه سال جاریاز طریق سامانه مذکور به آنان اعلام گردید و درخواست سایر افراد در حال بررسی است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده صفحه اصلی اخبار نقل و انتقال فرهنگیان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ