درخواست از وزارت بهداشت برای استخدام نیروهای شرکتی

۱ نظر

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، نسبت به تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی و نیروهای شاغل در واحدهای برونسپاری در شبکه ها و مراکز بهداشت از وزارت بهداشت درخواست مساعدت کرد.

به گزارش چهارشنبه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی طی مکاتبه ای با دکتر کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت درخواست کرد نسبت به تغییر وضعیت استخدامی نیروهای فنی و تخصصی شرکتی و نیز نیروهای شاغل در واحدهای برونسپاری در شبکه ها و مراکز بهداشت تابعه و نیروهای به کارگیری شده از طریق قرارداد با شرکت بخش خصوصی مساعدت و همکاری لازم انجام شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آذرماه امسال گفت که ۲۰ هزار پرستار تا پایان سال ۹۹ در وزارت بهداشت استخدام می شوند، ۱۶ هزار مجوز بکارگیری پرستار نیز به صورت قراردادی و شرکتی داده می شود و در مجموع ۳۶ هزار نفر به کادر پرستاری اضافه می شود تا دغدغه کمبود نیرو بر طرف شود.

سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت نیز روز شنبه گذشته به خبرنگار ایرنا گفت: مجوز استخدام ۳۰ هزار نیرو به وزارت بهداشت داده شده و اعتبار آن هم توسط معاونت توسعه وزارت بهداشت تامین شده است. انتظار معاونت پرستاری با توجه به کمبود نیروی پرستار این است که حداقل بین ۶۰ تا ۷۰ درصد این استخدامی‌ها به نیروهای پرستار اختصاص داده شود. زیرا با کمبود شدید نیروی پرستار در بخش‌های بیمارستانی مواجه هستیم.

منبع : بازارکار

برای مشاهده صفحه استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای درخواست از وزارت بهداشت برای استخدام نیروهای شرکتی

  • ف
    فریدون
    ۲۴ دی ۱۳۹۹، ۲۱:۳۷
    سلاام من معلول م متولد 1346 هستم ایا درخواست بدم 5 شش سال شناسنامه م کوچک کنم ،این ترم دیپلم می گیرم ،برای استخدامی سرایداری خدماتی می توانم شرکت کنم من را رهنمای کنید

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ