خرید سربازی دیگر تمدید نمی‌شود

۳۶ نظر

ایسنا نوشت: جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: قانون جریمه مشمولان غایب تا پایان سال ۹۷ اجرا می‌شود و مشمولان واجد شرایط باید در فرصت محدود باقی مانده برای ثبت درخواست خود از طریق دفاتر پلیس+۱۰ اقدام کنند.

سردار ابراهیم کریمی افزود: قانون جریمه مشمولان غایب، تا پایان سال ۹۷ اجرا می شود ،بنابر این مشمولانی که تا پایان امسال بیش از ۸ سال غیبت دارند، می بایست در فرصت محدود باقی مانده برای ثبت درخواست خود از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) اقدام کنند و با پرداخت مبلغ جریمه از این معافیت بهره‌مند شوند.
وی درادامه اظهارکرد: از آنجا که اجازه تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور با بیش از ۸ سال غیبت بستگی به تعیین وضعیت خدمتی آنان دارد، این گروه از مشمولان باید با انجام خدمت سربازی و یا بهره‌مندی از قانون جریمه مشمولان غایب، وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۳۶ هزار درخواست ثبت شده است، گفت: قانون جریمه مشمولان غایب حدود چهار سال است که براساس قانون بودجه سالانه تمدید شده است و تا پایان سال ۹۷ نیز ادامه دارد بنابراین سال آینده این قانون اجرایی نمی‌شود و مشمولان غایب می بایست به خدمت سربازی اعزام شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۶ نظر برای خرید سربازی دیگر تمدید نمی‌شود

  • ا
    احمد
    ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۲۳:۳۱
    سرباز فراری بودم
    • ع
      علی
      ۱۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۳
      نگران نباش
      اگه خسارتی به یگان نزده باشی(اموال و اشخاص و درگیری نداشتی) مشکلی نداری
      اینجوری که از دوستان شنیدم، یک جریمه چند صد هزار تومانی باید پرداخت کنی فقط
    • ا
      احمد
      ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۷:۳۲
      سلام دوستان
      من اقدام به خرید خدمت کردم به صورت اقساط ، موافقت شد و نامه دادن برای پرداخت ، 30 درصد پرداخت کردم رفتم تعهد محضری بیارم ، محضر گفت شما ممنوع الخدمات شدین برید ثبت احوال ، رفتم گفتن دادگاه نظام شما رو ممنوع الخدمات کرده و باید بری اونجا ، کسی میدونه چی میشه و برا چی باید برم اونجا؟؟؟
      • ع
        علی
        ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۲۲:۴۷
        استخدام نیرو های نظامی بودید؟
        یا فراری بودید؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ