خراسان جنوبی در اولویت صدور مجوز استخدام

معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی کشور گفت: با وجود محدودیت منابع مالی برای استخدام، اگر قرار باشد کاری انجام شود اولویت با استان هایی همچون خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی کشور امروز درخراسان جنوبی یکی از اولویت های صدور مجوز استخدام شورای اداری استان گفت: برای استخدام نیروهای مورد نیاز دستگاه های اجرایی بررسی های لازم با استانداری انجام و آنچه نهایی شد برای بررسی به دستگاه های مرکزی در تهران ارسال می شود.

انصاری با اشاره به خبر استخدام نیرو در آموزش و پرورش گفت: تلاش می کنیم با کمک دستگاه های ملی، سهم بیشتری برای خراسان جنوبی در نظر گرفته شود.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی کشور همچنین با اشاره به کمک این سازمان برای جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه بیرجند گفت: هر مجوزی که لازم باشد با تایید وزیر علوم صادر می شود.

انصاریگفت: با توجه به محدودیت منابع مالی، لازم است دستگاه های اجرایی تجدید نظر در برنامه های جاری را در دستور کار قرار دهند تا برنامه هایی که اولویت بیشتری دارند اجرایی شود هر چند امیدواریم شرایط مالی کشور بهبود یابد.

استاندار هم در این نشست گفت: استان خراسان جنوبی از ابتدای تاسیس با کمبود نیروی انسانی مواجه است که این کمبود در شهرستان ها بیشتر احساس می شود.

معتمدیان از سازمان امور استخدامی خواست سهمیه مجوزهای استخدامی در استان افزایش یابد هرچند امسال برخی از وزارتخانه ها و دستگاه ها مجوزهای خوبی در این زمینه دارند.

افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: سازمان امور استخدامی باید نگاه ویژه ای به صدور مجوز استخدام در شهرستان ها مخصوصا شهرستان های مرزی داشته باشد تا روند توسعه این مناطق شتاب گیرد.

 منبع : خبرگزاری صدا و سیما 

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سازمان اداری و استخدامی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ