خبر زمان برگزاری و انتشار دفترچه آزمون استخدام وزارت بهداشت

۴ نظر

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: با تامین مالی برای جذب و به کارگیری ۳۰ هزار نیروی انسانی جدید از سوی سازمان برنامه و بودجه، بخش عمده ای از نیازهای حوزه سلامت کشور رفع می شود.

به گزارش برنا؛ سیدکامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: یکی از مهمترین اولویت های مورد نظر در دو سال اخیر، رفع کمبودهای موجود و تامین نیروی انسانی فعال بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی راه اندازی شده در کشور بوده است.

او تصریح کرد: با تامین مالی مجوز جذب ۳۰ هزار نیروی انسانی جدید که بخش عمده‌ای از آنها در بیمارستان ها، مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه های اورژانس شروع به کار خواهند کرد، می توان انتظار داشت که از «بارکاری» بسیار بالای کادر پرتلاش و خستگی ناپذیر دانشگاه های علوم پزشکی و مدافعان سلامت کشور کاسته شود.

تقوی نژاد تاکید کرد: با بکارگیری این نیروها، تعداد افرادی که در ۲ سال اخیر جذب وزارت بهداشت می شوند به بیش از ۵۰هزار نفر خواهد رسید که انشاءالله شاهد تحول عظیم و تاثیرگذار در حوزه منابع دانشگاه های علوم پزشکی کشور خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت همچنین یادآور شد: دفترچه آزمون برای بکارگیری تعداد۷هزار نفر از محل مجوزهای قبلی در دی ماه سال جاری منتشر و آزمون استخدامی نیز در هفته آخر بهمن ماه برگزار می شود.

منبع : خبرگزاری برنا

برای مشاهده صفحه استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای خبر زمان برگزاری و انتشار دفترچه آزمون استخدام وزارت بهداشت

  • F
    Fatemeh
    ۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۵۸
    سلام من دانشجوی ترم4شیمی هستم میتونم تو این آزمون برای پرستاری ثبت نام کنم
    • س
      سعید
      ۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۲۱
      سلام و خسته نباشید به مجموعه ای استخدام
      لطفا به سوالم جواب بدین ممنون میشم
      اگر کسی ازمون استخدامی قبول شد و دراون تایم طرح بود(طرح رشته های اختیاری) تکلیف چی هست؟ می‌تونه طرحشو لغوکنه و استخدام بشه؟
      لطفا جواب بدین
      • ر
        رضا صادقی پور زراعتی
        ۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۵۹
        زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت کی هست؟
        • ب
          بهزاد
          ۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۲
          سلام.آیا استخدام دی ماه وزارت بهداشت توسط سازمان سنجش برگزار میشود؟

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ