خبر زمان اعلام نتایج آزمون استخدام آستان قدس رضوی

خراسان رضوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: این آزمون استخدامی فراگیر پس از حدود یک دهه برگزار می‌شود و امیدواریم با برگزاری آن و جذب نیروی انسانی مستعد و توانمند، بتوانیم با قدرت بیشتری تحقق سیاست‌های کلان و برنامه‌های کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت آستان قدس رضوی را دنبال کنیم.

مالک رحمتی اظهار کرد: جذب نیروهای کارشناس، متخصص، دغدغه‌مند و نخبه در آستان قدس رضوی، هم مطالبه رهبر معظم انقلاب و هم دغدغه تولیت آستان قدس رضوی است و برگزاری آزمون استخدامی عمومی، پاسخی به این مطالبه و دغدغه مهم خواهد بود.

سفارش موکد رهبر انقلاب برای استفاده از کارشناسان و خبرگان

رحمتی افزود: رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب تولیت آستان قدس رضوی «بهره‌گیری از کارشناسان متدین و انقلابی در بخش‌های گوناگون» را به عنوان یک سفارش موکد مطرح کرده‌اند که این نگاه و باور ایشان، مسئولیت ما را دو چندان کرد.

دغدغه تولیت آستان قدس رضوی و رویکرد تحولی در برنامه‌ها

وی ادامه داد: با توجه به این سفارش موکد رهبر معظم انقلاب، تولیت آستان قدس رضوی نیز همواره بر اقدام موثر در این خصوص و برنامه‌ریزی برای جذب نخبگان و تقویت بدنه کارشناسی تاکید داشتند و این مسئله یکی از دغدغه‌های مهم ایشان بوده است.

رحمتی افزود: در این راستا در دوره کنونی مدیریت و راهبری آستان قدس رضوی، برنامه‌های تحولی در قالب سیاست‌های کلان تدوین و توسط تولیت محترم ابلاغ شده است که اجرایی شدن آن نیازمند استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و توانمندی است که دغدغه‌های تحولی این دوره را عینیت ببخشند و برگزاری آزمون استخدامی امروز نیز با همین هدف برنامه‌ریزی شد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مورد جزئیات این آزمون نیز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: به دلیل تاکیدات ویژه بر جذب نیروی متخصص و نخبه، شرط اولیه برای داوطلبان آزمون استخدامی آستان قدس رضوی، داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد و دکترا تعیین شد و این توانمندی، ابتدا در آزمون کتبی و سپس در مصاحبه تخصصی و گزینش محک خواهد خورد.

رحمتی ادامه داد: پس از طی شدن این ۲ مرحله، افراد نخبه و مستعد برای همکاری در آستان قدس رضوی انتخاب خواهند شد و در ابتدای شروع به کار نیز در دوره‌های کوتاه مدت و فشرده آموزشی شرکت خواهند کرد.

استقبال ۲۳۰۰ نفر برای شرکت در آزمون ۲۰ رشته تخصصی

قائم مقام آستان قدس رضوی افزود: برگزاری این آزمون با استقبال قابل توجهی همراه شده و ۲۳۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان این دو مقطع تحصیلی، در آزمون استخدامی دوم دی ماه شرکت کردند.

رحمتی ادامه داد: این آزمون در ۲۰ رشته از جمله مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت، معماری اسلامی، حسابرسی و حسابداری، کتابداری، مرمت نسخ خطی و سایر رشته‌های مرتبط با ماموریت‌های آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این آزمون استخدامی فراگیر، پس از حدود یک دهه برگزار می‌شود و امیدواریم با برگزاری آن و جذب نیروی انسانی مستعد و توانمند، بتوانیم با قدرت بیشتری تحقق سیاست‌های کلان و برنامه‌های کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت آستان قدس رضوی را دنبال کنیم.

رحمتی افزود: نتایج اولیه این آزمون استخدامی که با شرکت عموم داوطلبان ثبت‌نام شده برگزار شد، طی یک هفته اعلام و فرآیند جذب نیز تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، قائم مقام آستان قدس رضوی تاکید کرد: در کنار جذب نیروهای توانمند جدید، توانمندسازی و ارتقای بهره‌وری منابع انسانی موجود نیز از طریق آموزش‌های ضمن خدمت پیگیری می‌شود و این برنامه به عنوان یکی از اولویت‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

منبع : خبرگزاری ایسنا

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ